Längtar redan till nästa helg

Det var ruskigt jobbigt att jobba natt igår kan jag lova. Jobbigast krogrusch-natten på mkt länge och inte lär det bli så mkt roligare inatt är jag rädd och det har sina speciella orsaker. Lr ja en orsak rättare sagt mer än så ska jag inte säga. Men men jag försöker hålla mitt huvud högt och inte ta åt mig av skiten för det känner jag inte att jag förtjänar. Det gör jag faktiskt inte. Synd bara att alla inte verkar kunna fatta det. Fan, vad less man kan bli alltså. Enda fördelen är att jag slipper stänga i natt iaf, alltid nåt. Stängde inte igår heller och det kändes jävligt gött!  Enda jag behöver göra är att räkna kassan efter kl 3 och sen fara hem, underbart!

Börjar jobba halv 10 ikväll med, samma tid som igår. Fram tills dess ska jag ta det lugnt och njuta av min lilla ledighet. Jag längtar dock redan till nästa helg då jag är ledig både lördag och söndag:D Kommer bli skönt. Får se om man kanske festar till lite då (är lite småsugen just nu) fast det skulle även vara skönt att bara ta det lugnt också lrkanske göra en liten resa till Umeå lr Sunne. Vi får se men jag tror det kommer bli jäkligt bra oavsett.

Igår tog jag föresten itu med att försöka skriva det där personliga brevet till utbildningen i Sunne också men det var inte lätt alltså:S Förstår mig inte på vissa frågor som man ska svara på, helskumt alltså. Hoppas jag inte lyckas svara (skriva) fel helt på nånting så att de skrotar min ansökan direkt men det borde de ju itne kunna göra. Man tycker ju att de först och främst faktiskt borde gå på betygen som man har fast man vet ju aldrig. Tur jag har ett antal dagar på mig att fixa till det där förpillrade brevet.

Nu ska jag ta en ostmacka och sedan kanske kolla upp lite Skilda-världar-avsnitt. Efter det blir det förmodligen en tripp hem till Västanå och förhoppningsvis spela en omgång "Atlantis". Det är ett lättsamt men jävligt kul spel, var längesen jag spelade det nu så det är på tiden:)

Föresten sov jag bara 7 timmar i natt så nu jäklar börjar det gå mot bättre sömntider för min del. Ja, jag hoppas åtminstone det iaf. Sover man 9 timmar varje natt så tror jag gott och väl att det räcker för att man ska må bra, så det så. Inte för att jag är någon sömnexpert men ändå:P

Önskar er alla en fortsatt härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0