Jag har sett tussilago

Nu har jag äntligen gjort lite nytta här idag. Har lyckats föra över alla bilder från kameran in på datorn så nu går det finfint att fota igen:) Har alldeles nyss kommit in efter att ha varit ute och gått en sväng. Det blev en promenad runt "Märka" denna gång. Det var trevligt, tog lite för mkt kläder men det gjorde inte så mkt. Först var det mulet men efter att ha gått lite mer än halvvägs så kom solen fram, skönt:)

Bjuder på några bilder som jag knäppte med min kamera.

 
Tussilago har börjat komma, våren är här!



Nu trivs svanarna ute på sjön:)



Solen kan göra läckra bilder


Nu måste jag skynda mig ner och äta pommes frites och korv, mums:) Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0