I must sing

Har jobbat igår och idag. Igårkväll efter att jag äntligen kommit hem från jobbet kring 10på kvällen så blev det en välbehövlig mys och slapparkväll tillsammans med min sötnos. Vräkte i mig götta framför allt i form av lakrits men en del dillchips slank också ner av nån anledning;P Vi såg nån halvotäck film som hette "I am legend". Riktigt läskig på vissa ställen måste jag säga men den var väl ändå rätt bra.

Idag har jag också jobbat som sagt.
Riktigt segt att kliva upp i morse (började 11) men man får väl skylla sig själv som somnade först runt 3 igår natt. Har iaf gått bra att jobba idag, inte riktigt lika mkt folk som det brukar vara på lördagar så det har vart skönt. Nu efter jobbet (kom hem från stan runt halv 8) så har jag och Jimmi besökt Jimmis föräldrar. Vi blev bjudna på god mat (nån gratängblandning med kassler, lök, svamp, paprika mm) och sen pratade vi en del, trevligt.

Hade tänkt jogga ikväll egentligen men nu struntar jag i det eftersom klockan blivit så mkt.
Måste ju försöka komma i säng i någorlunda tid ikväll eftersom jag börjar jobba 11 imorrn med. Sen är det så mörkt ute nu med, säga vad man vill men visst tusan känns det bättre/enklare att springa när det är ljust ute även om det finns pannlampor. Förhoppningsvis har man väl bränt en del på jobbet idag också med tanke på hur mkt man har stått och gått, har ju trots allt jobbat nästan 7,5 timme om man räknar bort min rast. Det borde ju ge nånting tycker man även om det givetvis är en stor skillnad jämfört med att jogga ute i det fria.

Nu blir det nog till att slappa lös som fan innan det blir dags att sova.
Har en påse cheezeballs som väntar på att bli uppäten, gott! Blev så sugen på att sjunga också. Lyssnade på Tomas Ledin i bilen när Jimmi körde från sina föräldrar hem hit till hans hus och det var riktigt bra. Fastnade spec för en låt, nämligen "snart tystnar musiken". Har aldrig tyckt att den varit  just nå speciell förut men nu när jag hörde den tyckte jag jättemkt om den helt plötsligt. Texten och hela melodin är så himla fin:) Kommer garanterat lyssna på den imorrn när jag kör till jobbet. Hur som helst sjöng jag med i den låten och fick ett mersug på att sjunga så nu ska jag nog köra lite "Singstar" innan min pojkvän envisas med att köra Guitar hero som han tycker är mkt roligare. Måste skynda mig nu så jag hinner sjunga innan han duschat klart:P

Ha en jättebra kväll så hörs vi snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0