Alla ansökningar klara :)

Äntligen fungerar studera.nu, tjoho!:D Har äntligen lyckats söka till mina två högskoleutbildningar. Trodde först att sidan hängde sig igen när jag just klickat för att skicka in ansökan men så fick jag omgående ett mejl från VHS där det bl a stod detta:

Tack för din anmälan!

Höstterminen 2009

Du har anmält dig till följande utbildningar:

1. UMU-01280 - Spa-programmet 120hp Dagtid,
Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Umeå universitet, Örnsköldsvik

2. LTU-89207 - Hälsovägledning 120hp Dagtid,
Normal undervisning, Helfart (100%), Utbildningsprogram,
Luleå tekniska universitet, Luleå


Därmed kan man andas ut.
Nu är jag klar med sökandet till utbildningar för denna gång iaf. KY-utbildningen hälsovägledare som är i Sundsvall kan jag inte ansöka om nu eftersom den börjar först efter jul. Det blir isf till hösten som jag söker in till den utbildningen, om jag inte tackat ja till nån av de andra utbildningarna som börjar nu i höst dvs. Känns ju inte som att det är helt omöjligt. Men, men tiden och ödet får utvisa var jag hamnar i höst:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0