Workingday

Idag har jag jobbat och det har faktiskt gått bra även om det, som så många ggr förr, var väldigt mkt folk. Sjukt egentligen hur ett sånt "skärpmatsställe" som Max kan ha mkt folk mer lr mindre hela tiden. Nåja, inte mitt problem om folk är ohälsosamma och blir sjuka därför. Jag kunda åka med pappa till och hem fr Max ikväll iaf eftersom pappa jobbade eftermiddag på sitt jobb, perfekt. Jag brukar som aldrig kunna samåka med nån annars pga mina konstiga kvälls/-natt-tider men idag kunde jag alltså det. Gäller ju att passa på att spara på bensinen och rädda miljön när man kan. Hur som helst har jag inte gjort så mkt annat idag mer än att jag sovit. Är fortfarande väldigt förkyld, mer än igår t o m, vilket är rätt jobbigt:/ Blir ingen träning för mig imorrn iaf den saken är säker. Jag måste avvakta tills min förkylning är borta någorlunda. Den träning som mitt jobb ger räcker bra för mig för tillfället:P

Idag på jobbet var jag snäll mot en kille som hette Jocke genom att ta hans nattpass nästa fredag (18-4).
Han skulle nämligen bort och bad mig därför vänligt om att ta hans pass. Han lär få ställa upp mig för mig en annan gång den saken är säker. Nu är det nämligen som så att jag jobbar hela denna helg och nästa helg jobbar jag fredagkväll+natt och söndag (dag). Jag jobbar alltså hela denna helg och mer än halva nästa vilket känns lite smådrygt men det ger ju pengar iaf vilket är en jävla tur. Jag hoppas jag inte kommer ångra mig alltför mkt om att jag tog Jockes nattpass nästa fredag.

Imorrn är jag helt ledig vilket känns jävligt skönt.
Då ska jag äntligen ta itu med att packa upp allt från Gbg samt plocka upp lite på rummet. Jag ska även försöka hinna med att måla lite på "Maskinhallen". Får se hur mkt jag hinner/orkar med men lite målande ska det bli iaf. På kvällen ska jag lätt se på elitserien. Det är ju nedsläpp imorrn och mitt älsklingslag Modo möter LHC så det ska bli jävligt spännande:) HV och Frölunda tjuvstartade ju i måndags och som vanligt slutade det bara på ett sätt, nämligen solklar HV-vinst. Man kan ju banne mig inte vänta sig annat när det gäller Frölunda, haha.

Nej, dags för mig att läsa vidare på min spännande bok nu och äta lite krokanglass innan jag somnar:) Kram och Gonatt på er:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0