Härlig Gbg-nostalgi:)

På Ylvas begäran kommer här lite sköna bilder från vår Gbg-resa:)


Det är bra att ha en karta till hands så man hittar när man kommer fram till Gbg, lr hur tjejer? Sen att vi inte hittade först ändå är en annan femma, haha!


Weppan var jävligt trött efter att ha suttit uppe och pratat med några sköna äldre damer på tåget på vägen ner till Gbg.


Första kvällen åt vi alla middag på en fin (men dyr) restaurang i Göteborg.


Det fanns allt tid för lite romantik också;)


En av många goa favoriter på Liseberg; Kanonen. Vilken jag för övrigt åkte typ 10 ggr:D



Här är hela vårt goa Gbg-gäng på det underbara utestället ChezAmis, snacka om billiga priser! :)


Emma var verkligen på festhumör helst när låter TNT spelades med ACDC;)



Sista dagen var alla trötta och sega så vi hängde på ett och samma fik i ca fem timmar, haha;P


Är nog inte många som försökt bygga korthus på ett skakigt tåg men Weppan och Jimmi antog utmaningen ett bra tag under hemresan...


...och kan ni tänka er? Weppan lyckades tillslut, OTROLIGT!


Weppans och Jimmis otroligt vackra och märkligt stadiga konstverk på tåget
.

Dessa var bara ett fåtal av alla bilder jag tog i Gbg men håll till godo för nu orkar jag inte publicera nå fler, så det så!:)

Kommentarer
Postat av: Carro

Härliga bilder! Va kuligt ni verkar ha haft det! :D



Jag förstår att du inte är avis på mig som har plugg och sånt ;) haha! Provet är bortgjort nu och jag tror att jag grejade det så det känns ju skönt! :)

Jaaa tända ljus är mysigt och se på film;D



Jobbigt med förkylning hoppas att du får bli frisk snart tjejen! :)

Hittar du på något trevligt i helgen förresten?:)

2008-09-19 @ 16:18:06
URL: http://carro89.blogg.se/
Postat av: Carro

Bilden är tagen i egypten på en strand där och fy vad det skulle sitta fint med en solresa just nu! :)

2008-09-19 @ 16:20:52
URL: http://carro89.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja det är skönt! Jag har varit arbetslös nu ett tag, men ska börja få jobba lite på hägges nu till veckan och kanske ett tag framåt, så det känns bra. Ska börja plugga nästa år, hehe. Ja det går bra med Rocky och Cubben, de kommer bra överrens men det är klart att Rocky skäller till för att markera när han inte vill busa med o.s.v. Men det är normalt för hundar :)

2008-09-20 @ 14:49:23
URL: http://minimadde.blogg.se/
Postat av: Ylva

Wuhu, bilder! :D såg ju ut som en riktigt lyckad tripp!

2008-09-21 @ 23:47:34
URL: http://www.metrobloggen.se/londonaup

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0