Gbg-resan, sömn på + & -...samt förkylning på gång:/

Igårmorse kl 6 kom jag hem till Jimmis hus efter ett par dagars vistelse i Gbg. Det var ritkigt skönt att komma hem igen även om jag haft det jättekul där nere i Götet. Just nu är jag iaf väldigt trött och seg, känner att jag håller på att bli förkyld vilket gör att jag inte har så mkt energi för tillfället. Men det är lätt hänt att man blir sjuk när man bor 6 st i ett vandrarhemsrum och 2-3 st är lr har varit förkylda nyligen Sen blirm det väl inte bättre av att man går runt i blöta kläde och skor på Liseberg på kvällen heller. Haha, vi åkte Kålårado och Flumeride vilket är två karuseller som man kan bli väldigt blöt av att åka. Jag satt längst fram i flumeride med Jimmi och Weppan bakom mig och jag blev verkligen helt jävla dyngsur, haha. Lite jobbigt sen bara att man blev kall och så pga det senare på kvällen men, men.

Jag orkar inte skriva nå detaljerat om Gbg-resan just nu men jag kan försäkra er att jag haft jättekul. Vi gick på stan och jag köpte bl a ett par koftor och sedan gick vi på Liseberg (såklart<3). Vi gick också ut på en jättebillig och mysig krog:)...haha, det blev ösiogt värre alltså. Skitkul med andra ord:) Vi käkade också middag ute en hel del. Det jobbigaste var nog sista dagen dvs söndagen för då var jag svintrött. Haha men det är nog inte så konstigt med tanke på att jag bara sov 4 timmar liksom alla andra:S Den dagen spenderade vi bara genom att vänta på att tåget som skulle ta oss hem skulle gå. vi satt på ett och samma fik och åt och pratade i typ 5 timmar, haha! Sjukt jag vet, men sant likt förbannat;P. Men det blir så när man inte orkar göra nåt annat. -  Stort tack till alla mina resvänner som följde med ner till Gbg, iaf resan hade aldrig blviit så rolig utan er:D Vi måste lätt göra en ny resa snart:)

Igår sov jag så länge som jag kunde, var svintrött. Sedan kravlade jag mig upp och for in till Max för att jobba mitt pass på 6 timmar. Kom hem till Jimmi runt 11 på kvällen och väl där jag myste jag med han innan  jag somnade skönt som faan. Idag sov jag väldigt länge. Orkade verkligen inte gå upp föränn klockan var typ 2-halv 3, haha:P 

Nej, nu orkar jag inte skriva nå mera här. Är så sjukt seg och trött, hatar verkligen att vara sjuk. Hoppas jag mår bättre snart och får mer energi. Försökte föresten jogga tidigare idag men det gick inte alls nå bra. Benen och huvudet kändes väldigt tunga och dessutom fick jag lite mjälthugg nu och då vilket gjorde min joggingrunda väldigt dryg kan jag lova. Nej, nu ska jag ta nåt gott att äta och sedan invänta Idol. Sköt om er och ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag hade det super bra på Kreta :) Det kommer du också få :) De är jättetrevliga och maten är supergod! Synd bara att det är ganska dyrt (EU-land).

2008-09-16 @ 22:39:58
URL: http://minimadde.blogg.se/
Postat av: Carro

Jaa hösten är fin och det är härligt att se hur hundarna njuter av att få vara utomhus, synd bara att det bara blir mörkare och mörkare ute:(

Jag tycker att det är kul att utmana mig själv och testa lite olika sätt att "leva" :)



Det är bara bra med mig, lite smådeppig just nu bara. Beror nog på att skolan har dargit igång ordentligt men det ska nog gå bra:)



Hur är läget med dig då tjejen?:) Sköt om dig!

2008-09-17 @ 19:38:06
URL: http://carro89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0