Några höstbilder:)

Idag lyckades jag komma upp runt 1 iaf vilket får ses som godkänt med tanke på att jag somnade runt halv 3. Dock är jag inte nöjd än utan vill försöka komma upp runt 12 men ett steg i rätt riktning var det idag iaf. Nya tag blir det imorrn då jag dessutom ska åka in till stan med Emma så då måste jag komma upp 11 eftersom vi ska fara runt halv 12. Det blir ord och inga visor det.

Nu har jag iaf precis varit ute och gått i det underbara vädret.
Gud vilket väder det är idag alltså, rena rama sommarvädret! Helt otroligt! :) Jag har varit ute och gått skogsrundan vilket nog är en 5 km säkert. Det var härligt att promenera i den fridfulla skogen. Jag passade på att knäppa några kort också med min kamera, några höstbilder ni vet:) Tänkte ta och vissa några av de för er här.

   

   

   

Vidare har jag städat upp lite i köket och pratat i mobilen med min syster i Umeå och Jimmi. Har bestämt mig för att fara till Jimmi ikväll och se hockeyn där. Skulle kunna se den uppe hos min pappa också men min far  jobbar kväll så det är bara Marianne som är hemma. Hon är inte överdrivet intresserad av hockey precis så det känns dumt att "tränga sig på" och "ta" tvn då. Hon vill säkert ha den för sig själv och se annat. Hon skulle säkerligen inte bli sur om jag kom och såg hockeyn men det känns fel iaf då jag vet att hon hellre skulle vilja se annat. Ni förstår säkert vad jag menar. Hur som helst ska jag därför fara till Jimmi ikväll och duscha och se på hockeyn då. Sedan blir det så att jag sover över där till i morgon och far direkt från han till stan.

Nej, dags för mig att rensa upp lite här på rummet och kanske uppdatera mitt CV lite om jag ids:P Ta vara på denna underbart fina kväll!

Kommentarer
Postat av: jenny

njaa..tenta har jag om några veckor..men har en massa andra arbeten just nu och så. kram

2008-09-23 @ 18:33:41
URL: http://www.metrobloggen.se/viklund
Postat av: Asaleh

Hej!

Såg att du vill ha en ny bloggdesign.

Har en designtävling på min blogg.

Kolla om det är en design som skulle passa dig!

http://asaleh.blogg.se/2008/september/bloggdesigntavling.html

2008-09-23 @ 19:50:22
URL: http://asaleh.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej hej! jo vist är det roligt med både stjärntecken och "personlighets" test. Ihelgen firade vi johans brors barn som fyllde år. Var riktigt roligt eftersom de fick en barnfyrhjulig av oss alla (jag,johan, pappan, farföräldrarna) Riktigt roligt att åka och se dem köra. den minsta som blev fyra var väl inte så jättehaj på att köra. Vart ska du resa dÅ? Bara som nöjed eller som barnflicka? Kram

2008-09-23 @ 22:27:13
URL: http://angelica89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0