überstressigt jobb:/ men snart Gbg:)

Idag har jag jobbat och det har varit jävligt drygt kan jag säga utan att överdriva det minsta:( Har varit mkt folk och sen var det bara jag och Angelika som hade varsin kassa vilket gjorde att kön inte försvann nå fort, snarare växte den bara mer o mer:S Varken hon lr jag har ju jobbat på Max så länge och är därför inte så vana vid att kunna jobba sådär überfort som man verkar måste göra vid såna här dagar. Detta ledde alltså till att vissa kunder fick stå och vänta väldigt länge vilket ju inte alls var nå bra. Men sen var det inte bara mitt  och Angelikas fel heller, faktiskt så slarvade ju dom som gjorde hamburgare lite med då det hela tiden fattades/saknades nån hamburgare:S Inte bra alltså. SEn blir det inte bättre heller av att man har en skitotrevlig arbetskompis som man jobbar med. Fattar inte varför man ska vara otrevlig helt utan anledning:S Man kan inte begära att en som bara jobbat där i två veckor ska veta allting. Hur tusan ska jag kunna veta vart ett kött finns och exakt hur det ser ut när jag aldrig hämtat/sett det förut. Blir så himla förbannad alltså. Det är nog med vissa gnälliga kunder som klagar men när sen också de man jobbar med hackar på en då blir det banne mig för mkt alltså. Man gör väl så gott man kan, right? Det är inte så att man låtsas att man inte hittar ett visst kött bara för att jävlas. Allra helst inte när man vet att det är skitlång kö vid kassorna:S Suck!!! Och imorgon väntar en ny arbetsdag, orka. Tur jag ska iväg till Gbg sen imorrnkväll iaf. Jag ska slappa som faan på tåget iaf den saken är säker:D Gud, vad underbart det ska bli. Är så mysigt att åka tåg också, me like:) Ska överhuvudtaget bli så OTROLIGT skönt att få komma bort några dagar och bara slappa. Gud vad jag längtar alltså - underbart!

Enda fördelen med att ha ett sånt här skitjobb är att man lär klara vilket jävla jobb som helst sen.
Sen blir man ju ganska härdad också så vilket jobb man än får i framtiden kommer man ju typ tycka är bra jämfört med detta überstressiga jobb. För det är verkligen ett helt sjukt stressigt jobb. Svårt för er som inte jobbat att förstå men ni som jobbar/jobbat förstår säkerligen vad jag menar, konstigt vore det annars. Man ligger verkligen och jobbar i 180 hela tiden!

Fick föresten jobba över en timme på jobbet också pga att det var så mkt folk, drygt men det var bara att bita ihop.
Får ju pengar för eländet iaf vilket är bra åtminstone. Sen jag kom hem ikväll har jag så gott som packat klart allt jag ska ha med till Gbg och sedan har jag skrivit med några kompisar på msn. Kommer åka direkt från jobbet till Sundsvall imorrn vilket innebär att jag måste ha Gbg-packningen med mig till jobbet. Nej, nu är det dags för mig att sova så jag orkar upp till jobbet imorrn. Börjar 11 och slutar 19 precis som idag för övrigt. Vet inte om jag kommer hinna blogga nå mer här innan jag far till Gbg men antagligen inte. Hur som helst så önskar jag er en trevlig tid tills dess att jag hör av mig håär igen. Finns en risk att det kan dröja ända tills på måndag nästa vecka då jag är hemma fr Gbg igen. Tänkte bara skriva det så ni vet anledningen till varför jag (förmodligen) inte skriver mer här på ett tag:P

Hoppas ni haft en bättre dag än mig men imorrn kommer en ny dag iaf och då hoppas jag på ljusare tider. Natti!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej hej! Vad bra att du är lite ledig iallfall. Låter kanske mindre trevligt att det är jättestressig:S Hoppas det bli bättre. Vad kul att fara och resa lite, även fast det bara är i Sverige. Är ju alltid lika kul. Jag ska väl också fara tillg Göteborg och stockholm. Men när vet vi inte. Och vi ska ner för att kolla på båtar. Stockholm blir i mars när det är båtmässa. Hoppas du får det trevligt i göteborg. Kram

2008-09-11 @ 09:41:39
URL: http://angelica89.blogg.se/
Postat av: jenny

:) ja det går kanon bra :):)trivs som fisken i vattnet :) så roligt att ha flyttat hit:) hoppas ni får det roligt i gbg..vilka far ni med och vad är planerna? ;) kram

2008-09-11 @ 18:53:28
URL: http://www.metrobloggen.se/viklund
Postat av: Hanna

Fan vad jag lider med dig och Angelica, verkar ju som att Max bryter ner en totalt. Lär ju bli skönt för dig i Götet i alla fall, där kanske du kan slappna av. :) Ha det så bra!

2008-09-13 @ 14:30:38
URL: http://metrobloggen.se/orebrostudent

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0