Tur jag svalde min stolthet

Ibland är man för dum/optimistisk för sitt eget bästa och just detta har än en gång drabbat just mig. Fick ju min bikini som jag beställt från Internet för ett par dagar sen och som ni som läst min blogg redan vet så var den snygg men underdelen, dvs bikinitrosorna, var lite för små och därför måste jag försöka byta dem. Igår pratade jag med mamma om just det och mamma tyckte absolut att jag borde ringa till företaget och fråga om det skulle gå bra och om de dessutom hade den andra, större storleken, inne. Jag tyckte då att mamma gjorde saker och ting alldeles för komplicerat och tyckte det skulle räcka med att man skickade ett mejl lr bara sände tillbaka paketet och begärde en större storlek. Jag blev irriterad på mamma och tyckte hon la sig i för mkt och (som jag skrev) gjorde saker och ting mer komplicerat bara men tji fick jag för det. Jag svalde min stolthet och ringde iaf till företaget för en stund sedan och fick reda på att det var okej att byta en storlek om varan var ouppbruten. Jag pasade också på att fråga om strlk-en fanns inne och kan ni tänka er!? Det fann 1 storlek kvar av den jag ville ha, bara 1! Hon jag pratade med sa att hon skulle reservera den till mig:) Snacka om tur att jag ringde alltså. Vilken himla tur att jag lyssnade på mamma och ringde dit ändå:) Det är tur att man har envisa och tjatiga föräldrar ibland:D
- Tack mamma! <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Mammor är bra härliga ibland och dom är faktiskt inte så tokiga ;)

2008-09-02 @ 17:12:42
URL: http://carro89.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag tackar och bockar:)

2008-09-02 @ 21:46:07
URL: http://angelica89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0