Träning- och jobbtankar

Nu har jag duschat efter joggingturen. Jag och mamma sprang nämligen runt "Märka" för ett tag sedan och det var välbehövligt. Kändes tungt att springa ikväll både för henne och mig men vi kämpade på iaf och lyckades jogga oss igenom hela rundan utan en enda paus. Det är också en stor styrka tycker jag, just att man kan kämpa på och jogga iaf även om det känns riktigt tungt.
Vidare ikväll har jag tagit och börjat leta upp adresser till de personer som ska få "Tack-kort" för min studentuppvaktning. Det blir en hel del postande men det är väl så det blir med såna här högtidliga tillfällen. Jag har också tagit och postat min bikininederdel till företaget så nu hoppas jag att jag får en större storlek på posten inom några dagar:)

Nu ska jag snart ta och äta litegrann och läsa på den tredje Stieg-Larsson-boken.
Har gått lite trögt med den på sistone men nu är det dags att ta itu med den lite mer känner jag. Som tur var lånade jag om den via Internet iaf vilket innebär att jag får ha den typ 3-4 veckor till utan problem, perfekt. Ola har visserligen också en bok som han sj rår om men den håller han sj på att läsa så då är det lika bra att ha en "egen" som man kan läsa.

Imorrn ska jag jobba 11-19 så det är ett rejält pass men pengar blir det iaf:) Ska förmodligen få ta Mariannes bil in till stan också vilket är perfekt. Måste verkligen fixa så jag kan ha en alldeles egen bil snart lr åtminstone få ha Jimmis Toyota och "bara" betala bensinpengar till den. Fast toyotan måste först besiktas så det lär dröja ett tag till innan jag kan ha den. Fram till dess får jag helt enkelt försöka "låna" till mig bilar och skjuts:P

Hörde föresten att mitt hockeylag har fått träningstider på is nu också och gissa om jag är sugen!?
Haha, har varit sugen hela sommaren ju så det känns verkligen jätteroligt nu när det äntligen är dags. Värsta nu är väl att man har så oregelbundna arbetstider bara att det inte är säkert att man kommer att kunna fara på alla träningar:/ sen har jag ju först och främst fotbollen som jag måste avsluta också men det är bara två veckor kvar på det för sen är seriematcherna slut och då kan man lika gärna köra igång med hockeyn:) Hörde att vi tyvärr inte hade fått klart med nån hockeytränare vilket inte är så bra. Tränaren som vi hade förra året hade tydligen fått nåt nyt tjobb där han måste resa en hel del och därför inte kunda ha hand om oss längre. Hoppas verkligen det löser sig på tränarfronten. - Shit, vad jag längtar efter att få lira hockey! <3

Nej, dags att käka innan min mage blir på dåligt humör. Önskar er en fin kväll! :)

Kommentarer
Postat av: Ylva

Nja, jag längtar inte hem så mycket, faktiskt! Men just nu längtar jag efter kaviar haha! xD Hm.. imorgon blir det nog lugnt för mig, tjejerna ska ha kompisar här och pappan ska nog laga lunchen. så jag kanske går till varuhuset eller nåt, eller åker och shoppar, vem vet ;) Lycka till på jobbet! Kram

2008-09-02 @ 21:09:12
URL: http://www.metrobloggen.se/londonaup
Postat av: Sofia

Ja den var söt, jag skrattade jätte mycket:P

Idag ska jag städa tro jag:S finns ju inte så mycket å göra då man bara går hemma! Vad ska du göra?:)

2008-09-03 @ 11:46:42
URL: http://rosesrred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0