Övertid på jobbet

Denna dag har jag ägnat åt att jobba. Skulle egentligen jobba 11-19 men det slutade med att jag var kvar ända till 21 eftersom det var en som skulle jobba kväll som blivit sjuk. Alltid bra med lite extrapengar och sen kände jag ingen större panik heller då jag är (om inget oförutsett händer) helt ledig imorrn! =) Det gick bra att jobba idag iaf trots att vissa kunder fick vänta rätt länge men det blir lätt så då man har många sysslor att stå i. Kan inte låta bli att bli så glad av kunder som är så positiva och glada. En gubbe fick t ex stå och vänta typ 2-3 minuter på sin man och när jag äntligen fick färdig hela hans beställning sa jag den vanliga kommentaren: "Sådär, förlåt om det tog lite tid". Vet ni vad han sa då? Jo, han sa: "Jaså jaha, men jag tycker det gick fort ja:)". Värsta sjyssta gubben:D Älskar verkligen kunder som är trevliga och inte har så jäkla stora krav på att de ska få maten inom tio sekunder annars är allt åt helvete - Så cred till er alla trevliga och glada kunder! :D

Innan jag for hem fr stan unnade jag mig att köpa godis (marshmallows och lakrits) och dricka från Hemköp. Kände att jag hade förtjänat det. Det tar trots allt på krafterna att stå upp och gå hela tiden i 8 timmar:P Jaja, det är ju bra träning om inte annat så man ska väl inte klaga alltför mkt, hehe;) På vägen hem fr stan stannade jag till hos Jimmi vilket var väldigt trevligt:) Vi småpratade lite ett tag innan jag gav mig iväg hemmåt. Även om det bara var en kort stund kändes det som att det var kvalitetstid:) - Mys <3

Nu ska jag ta och koppla av här hemma, antingen med att fortsätta läsa på "Stieg-Larsson-boken" lr också med att titta på "Gamm-Skilda-världar".
Osäker på vad det blir faktiskt men just nu känns det som att det lutar åt det sistnämnda. Imorrn ska jag sova ut, försöka städa på rummet och sist men inte minst träna:) Jag hoppas det blir en bra dag imorrn och att jag inte sover alltför länge.

God natt på er sötnosar och dröm fina drömmar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0