Nils, vill du bli min personliga underhållare?

Blev riktigt jävla less ikväll alltså, fy tusan! Hatar verkligen när det blir såna här grejer som man bara får ont i magen av. Hur som helst har jag gjort mitt nu så att säga iaf så nu skiter jag i hur det går. Jag har gjort mitt bästa och nu kan jag inte göra mer. Ingen ska komma och gnälla på mig och säga att jag inte försökt iaf. Punkt slut.

Blir lite less också på andra saker. Med en sak kommer ju oftast fler som det brukar vara tyvärr. Blir irriterad på folk som inte kan kolla upp saker innan utan bara tar för givet. Är man flera som ska vara med på en grej så borde man ju rimligen prata ihop sig och kolla så alla är med på det men inte då. Istället ska man tydligen ta helt egna initiativ och ta för givet att alla andra ska anpassa sig efter ens eget beslut. Sånt tycker jag är helt fel. Jaja, det är skitsamma egentligen är bara det att jag egentligen inte skulle ha velat göra av med så pass mkt pengar men skitsamma nu. Inte så mkt att göra åt men jag blir dock ändå irriterad som sagt var.


Ni förstår förmodligen inte vad jag babblar om och det är nog lika bra det. Jag är bara less och vill skriva av mig lite aggressioner så att säga. Som tur är är jag inte lika förbannad nu iaf och det kan jag bl a tacka den här sköna killen för:D Säger bara - Nils Fredriksson på Idol, snacka om skön snubbe alltså:D Haha, han tog sig vidare efter första steget i slutaudition ikväll och jag hoppas han kommer ännu längre. Snacka om underhållare alltså:D Han kan få bli min personliga underhållare om han skulle åka ur Idol, hahah! :D Kolla in det här gamla klippet från hans första besök hos juryn. Jag skrattar fan i mig varje gång jag ser det alltså. Tyvärr har ingen lagt upp det nya klippet från kvällens avsnitt på youtube än men jag lovar att jag ska lägga upp det här med när det kommer ut. Det är såna som han som gör livet värt att leva, haha! :D :D :D


Kommentarer
Postat av: Ylva

Han finns ju på msn.se, på deras Idol-klipp. Annars äre ju bara att kolla tv4.se/idol ;)



Det är lite jobbigt ibland, att vara utan Magnus, men jag saknar honom på ett bra sätt. Vet ju att han finns där för mig ändå, min älskling :) Har inte gjort mycket kul idag, haha, är rätt segt just nu. Ska tydligen ha ett serious talk med föräldrarna sen :S

2008-09-24 @ 19:30:36
URL: http://www.metrobloggen.se/londonaup
Postat av: Hanna

Hoppas att det går bra för dig på Max, och att det går bra för dig i övrigt! :)

2008-09-24 @ 23:44:02
URL: http://metrobloggen.se/orebrostudent

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0