Mkt jag vill hinna med

Vaknade hyfsat tidigt idag pga två telefonsamtal men vad gjorde jag? Gick jag upp? Haha, svar nej:/ Istället somnade jag om och drog mig jättelänge. Förstår inte hur jag kan vara så himla trött:S Visserligen var jag uppe till halv 4 igårkväll vilket säkerligen gjorde sitt till men iaf. Även när jag lägger mig tidigt är jag skitmorgontrött:S Måste fan ändra mina sovvanor snart alltså. Nåja, hittils idag har jag grejat med mobilen (bytt sms-signal och ringsignal) och sedan har jag forsatt måla Maskinhallen:) Det gick riktigt bra trots att färgen var jävligt grötig. Som tur var blev den bättre när jag spädde ut den med vatten iaf alltid nåt. För en stund sedan blev jag löess på att måla så nu sitter jag här opch skriver och ska strax gå upp till pappa där jag blivit bjuden på mat, ris och kyckling:) Det blir säkert gott.

Har en massa saker att göra ikväll känns det som.
Måste definitvit börja planera vad jag ska ha med mig till Gbg, dvs gföra en packningslista och helst börja packa lite också. Hmm, fast det förstnämnda är viktigast (att få packningslistan färdig). Sedan måste jag också ge mig ut på en joggingtur. Har inte tränat på hur länge som helst men det är svårt att hinna med när man jobbat så mkt som jag gjort på senaste tiden. Ikväll ska det bli ändring på det iaf. Vidare vill jag också hinna läsa vidare på min bok plus städa upp lite smått på rummet åtminstone. VI får se hur mkt jag hinner men jag lär säkert inte hinna göra så mkt som jag vill just nu. Aja, den som lever får se.

Dags för mig att jag drar mig upp till pappa nu, middagen väntar:) Hoppas ni får en jättehärlig kväll!

Kommentarer
Postat av: sanna

tackar tackar :)

2008-09-09 @ 20:19:31
URL: http://hundprojekt.blogg.se/
Postat av: Isabell

Hej!

Jag lottar just nu ut bloggdesign som du har chans att vinna. Allt du behöver göra är att motivera varför just du borde vinna den, så är du med i tävlningen!



Isabell

2008-09-10 @ 20:41:16
URL: http://isabellicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0