Misslyckad jogging

Nu har jag varit ute och joggat och sedan också duschat. För tillfället sitter jag och ser på Idol men just nu är det reklam så därför passar jag på att blogga lite innan det börjar igen. Joggningen gick inge vidare eftersom jag fick sånt jäkla mjälthugg:S Jag kände först av det så pass mkt att jag var tvungen att gå en stund men n'r jag sedan började småspringa hade det fof inte gått över så jag blev tvungen att gå igen:/ Totalt sett gick jag bra många hundra meter innan jag kunde jogga hyfsat igen. Hade lite ont fof då också men det gick att härda ut med iaf. Totalt sett vart det alltså ingen vidare joggingrunda även om jag sprang sista biten hem. Nåja, det blir väl så när man äter för tätt inpå kanske vad vet jag? Skönt att känna att man rört på sig nånting idag iaf även om det inte blev så mkt som jag hoppades på.

Nej, nu börjar nog Idol igen och jag ska också försöka ta mig nåt att äta. Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0