Jogging, packningslista mm

Jag hann med en hel del ikväll iaf som tur var:) Jag har gjort dessa saker ikväll:
  • Ätit kycklinggryta med ris hos pappa, gott:)
  • Följt med Betty och pappa till sandgropen där Betty skulle övningsköra
  • Joggat skogsrundan på nytt rekord ( 29 min! :) ) och duschat
  • Smakat mammas nygräddade kakor:)
  • Gjort en packningslista på saker jag ska ta med till Gbg
  • Pratat med Emma och Sandra om resan på msn/sms
Jag är väldigt nöjd över att jag hann med dessa saker ikväll även om jag gärna skulle vilja ha hunnit med mer saker,t ex städa rummet. Nåja, jag hinner kanske göra det imorrn om jag kommer upp i vettig tid vilket jag måste eftersom jag ju börjar jobba klockan 11. Resten av denna kväll ska jag ägna mig åt att äta nåt gott och läsa vidare på min bok. Den börjar bli riktigt spännande nu och det gillar jag:) - Sov gott nu alla ni underbara människor som ju förgyller vår värld på ett lr annat sätt! :)

Kommentarer
Postat av: jenny

hehe vi åt lax :) ja men mobilen är kanon bra btw :D hoppas ni får det roligt i gbg! kram

2008-09-10 @ 22:13:29
URL: http://www.metrobloggen.se/viklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0