Jobbweekend

Oj, det var längesen jag bloggade nu. Tiden går bra fort ibland. Nåja, de senaste dagarna har jag mest ägnat åt att jobba. Har jobbat fredag, lördagnatt och nu också idag: söndagkväll. Det har gått bra även om det som vanligt är rätt stressigt. Känns iaf som att det går lättare för mig nu när jag vet lite mer om var alla saker är osv. Ska jobba även imorrn 16-22 så det är rätt tuffa tider för min del men vad gör man inte för pengar?

Igår på förmiddagen innan jag började jobba mitt nattpass umgicks jag med min älskling.
Vi for till fotbollsplan och smålirade litegrann med en fotboll, väldigt kul fakitskt. Ibland är det alldeles lämpligt och lattja på sådär lagomt slappt:) Jimmi var duktig också, måste säga att han var väldigt duktig med tanke på att han typ inte spelat nånting. - Bra jobbat sweetheart! :) Efter att vi lattjat klart duschade vi och sedan for vi upp till min pappa där han och Marianne bjöd på tacos, gott:) Det tackar vi för.

Igår när jag kom hem runt halv 5 på natten efter mitt nattpass började jag äta upp Jimmis glass och spela Spyro på Jimmis X-box.
Glassen var verkligen supergod alltså:), det var Triumfs krokanglass och den kan jag starkt rekomendera:)  Det gick väldigt bra att spela faktiskt och jag fastnade rätt bra i det för jag kom mig inte för att lägga mig föränn klockan var typ 7 på morgonen. Kanske inte det smartaste med tanke på att jag skulle jobba kl 15 nästa dag (dvs idag) men det orkade jag inte tänka på då:P Nåväl, tur då att man har en snäll och tålmodig pojkvän som väcker en så man kommer i tid till jobbet. - Tack för det!:) Jag kom faktiskt i tid idag trots att jag fick stressa:) Bra va!?;P

Nu ska jag ta och käka lite. Jag är hemma hos min mamma igen nu och hon hade tydligen gjort några kanelbullar som man får smaka så jag ska nog passa på att ta en medan det finns:) Vidare ska jag ägna kvällen åt Internet och framför allt att spela Spyro:) Fick låna hem Jimmis X-box nämligen så därför kan jag spela Spyro här inne på mitt rum - perfect!:)

Natti på er mina trogna bloggläsare:)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hejsan :) Jaa, man har sina upp och nergångar, helt klart! Jobbar på Olearys för tillfället, kul men ganska slitsamt. Vad gör du själv?

2008-09-08 @ 12:02:23
Postat av: Angelica

Ja du, händer en hel del här. :) Kul. Ja jag jobbar tills på onsdag och sedan vet jag inge mer:s men jag hoppas på mer och jag vill fortsätta. Själv? Mycket jobb iveckan? Kram

2008-09-08 @ 14:26:01
URL: http://angelica89.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! Du har vunnit en tävling hos mej så titta gärna in på min sida!

2008-09-08 @ 16:45:17
URL: http://www.medennypasalt.blogspot.com
Postat av: Carro

Det är ju en trygghet att ha jobb och få lite pengar och sedan behöver inte det betyda att man är kvar där hela livet. Modigt av dig att våga sattsa och testa:)

Efter gymnasiet så kommer jag nog jobba först och försöka hitta något eget tillsammans med anton (längtar otroligt mycket efter att få bo tillsammans med honom) och sedan kommer jag att plugga vidare till någonting som har med fysisk eller psykisk hälsa att göra tror jag:)



KRAM

Härliga namn på dina katter, hälsa dom tillbaka från mig! :)

2008-09-08 @ 17:01:02
URL: http://carro89.blogg.se/
Postat av: Carro

Låter som att du jobbar en hel del! Akta så du inte jobbar ihjäl dig bara ;)

Jag önskar också att anton ville hitta på saker som att spela lite fotboll ibland:/ :)

2008-09-08 @ 17:02:43
URL: http://carro89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0