Förlåt älskling

Nu har jag läst lite i min Stieg-Larsson-bok samtidigt som jag sett finalen av American idol. Finalen var riktigt bra fakiskt:) Har inte följt American Idol nånting nästan men det var roligt att se finalen och den jag ville skulle vinna vann så det var extra roligt:D Måste säga att det är jävligt snyggt med skägg på killar, hehe;) Riktigt manligt är det och det gillar jag:) Min älskling har ju skägg vilket jag gillar starkt även om det småsticks ibland<3

Ska bli grymt roligt nästa vecka iaf då jag, Micke, Emma, Weppan, Sandra och Jimmi far ner till Göteborg och mitt älskade Liseberg:) Det längtar jag verkligen efter just nu. Men först och främst är det hårt arbete som gäller. Jobbar hela denna helg och måndag också innan jag är ledig på tisdag. Men sen jobbar jag onsdag och torsdag igen så det är hårda bud. Man får försöka slita på om jag säger så:P

Måste också passa på att be om ursäkt till min älskling idag.
Hoppas du läser detta Jimmi: - Du fick ta emot onödigt med skit idag bara för att jag var på allmänt dåligt humör vilket ju inte du rådde för egentligen, förlåt!<3 Hoppas du inte blev alltför ledsen för det var inte meningen;(

Nu ska jag nog lägga mig och sova strax så jag orkar upp i tid imorrn. Ska nog ställa väckarna på halv 10 så jag säkert kommer upp i tid. Jag börjar inte jobba föränn kl 12 men hellre vara uppe för tidigt än för sent, så det så! Jag börjar alltså kl 12 imorrn och jobbar ändå till kl 9 på kvällen vilket nog kommer bli lite drygt men vad göra man inte för pengar?

Dags för mig att läsa lite till i min bok nu innan jag ställer mina väckare och somnar - Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja skägg är så snyggt.. :) love it.. det ska vara lagomt mycket.. :) vi hörs vännen. kram

2008-09-07 @ 15:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0