fjärde jobbdagen i rad

Kom hem från jobbet för nån timme sen och just nu sitter jag vid Jimmis dator och skriver. Jag ska dock snart fara hem till mamma och äta/läsa/sova. Det har gått bra att jobba idag. Var väldigt lite folk för ovanlighetens skull och det var väldigt skönt. Såna här lugna pass hinner man faktiskt med att tänka rätt också och inte bara "kast-stress-dela-ut-mat" till kunderna, vilket känns skönt:)

Imorrn är jag helt ledig och det ska faktiskt bli väldigt skönt eftersom jag jobbat fyra dagar i rad med passet ikväll. Imorrn ska jag verkligen försöka ta mig upp i någorlunda tid, helst innan 12, och sedan fortsätta måla maskinhallen. Fast regnar det så går det förstås inte, då får jag försöka hitta på nåt annat. Städa rummet exempelvis, det behöver  städas lite smått. Vi får se hur vädret blir. Men en sak som jag absolut måste göra imorrn iaf är att börja göra en packningslista på de saker jag ska ha med till Gbg. Jag drar ju dit med mina kompisar samt min pojkvän på torsdagkväll och det ska bli jävligt skoj:) Vi ska åka med ett nattåg från Sundsvall. Sedan blir jag där nere hela helgen och kommer inte hem föränn måndagmorgon, nice:) Jag hoppas verkligen det blir en lyckad resa för jag har sett fram emot denna resa väldigt länge:) Hoppas, hoppas, hoppas:)

Nu ska jag nog snart ta och köra Jimmis BMW hem till min mor för att väl hemma ta nåt att äta. Jimmi har nämligen inte lika stort utbud av mat som jag har hemma hos mamma:P Får se om jag orkar blogga nåt senare ikväll men om inte så: - God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack:)

åh va roligt att fara till göteborg :)

2008-09-09 @ 10:55:35
URL: http://rosesrred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0