Jobb-iga tider

I helgen har jag jobbat en massa. Har varit väldigt krävande eftersom det varit jättemkt folk och vi som jobbat (som vanligt nästan varit för få om du frågar mig). Nåja, man har överlevt helgens jobb iaf och det har varit det viktigaste. Rätt skönt har det varit också att inte behöva jobba nån natt. Jag har jobbat till 21.00 som längst under dessa tre helgdagar vilket varit skönt. Skönt att kunna fara hem och slappa och sen sova i någorlunda vettig tid (lr åtminstone den tiden man själv vill sova på).

En rolig sak som hänt i helgen var att jag, mamma, Ola, Helena, Stefan, Betty, Mange, Jimmi och Micke for till en mysig fäbodstuga och grillade pinnbröd och korv, åt godis plus chip samt spelade "Rappakalja". Nu är inte "Rappakalja" nåt favoritspel för mig men eftersom mamma fyllde år och hon gillar spelet så ställde man upp och spelade det iaf även om man inte kunde tänka ut så mkt vettiga förklaringar på alla ord. Hur som helst så var det iaf mysigt att vistas i fäbodstugan och bara vara och umgås förstås:)

Idag har jag varit ledig och sovit ut jävligt LÄNGE. Hehe, det var skönt även om man fick lite smått ångest då man vaknade. Hittils idag har jag bara slappat men ikväll ska jag nog träna, antingen blir det jogging lr hockeyträning. Har inte bestämt mig för exakt för vad ännu men nånting måste det bli iaf den saken är säker.

Nu ska jag fortsätta här med att slappa ett tag till och göra så lite som möjligt. Men hoppas ni får en bättre dag än vad jag förmodligen kommer att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0