Tårta & bastning

De senaste timmarna har jag mestadels jobbat och sen också slappat och sovit en del.  Igår efter att jag jobbat klart och kommit hem till Jimmi så hade vi det väldigt mysigt. Vi åt popcorn och chips och såg en film som faktiskt var jättebra. (Jag erkänner det Jimmi!). Detta trots att filmen var lite svår att förstå sig på till en början. Filmen hette iaf "Triple X" om jag inte minns fel och den var alltså riktigt bra.

Idag sov jag och Jimmi väldigt länge. Det var riktigt skönt alltså:) Ikväll blir det bastning vid ån och fest:D Det ska blir kul. Var ett tag sen jag festade nu så. Efter att vi bastat blir det nog att vi far en sväng hem till Johnny, en speciell kompis till Jimmi haha. Han är rolig men lite galen också. Nåja, det blir säkert jättebra på ett lr annat sätt.

Men innan det blir bastning ska först Emma, Jimmi och Weppan komma hit så det lär dröja ett tag till. Jimmi for hem till sina föräldrar för att hjälpa hans pappa med att fixa nån skorsten. Men när vi alla fyra är samlade här så ska vi fara. Jag ska dock fika hos min pappa innan jag beger mig ner till bastun. Betty, min kära illasyster, fyllde nämligen år igår och därför ska vi fira henne idag med att äta tårta:) - Mums! Hoppas det blir nån god tårta, hehe:P

Har varit på allmänt bra humör idag utan att veta riktigt varför. Har varit glad och lite småflummig, har gått runt här i huset och sjungit (trots min hemska sångröst) och dansat typ haha:P Jimmi tycker väl säkert jag är galen men det struntar jag i isf. Varför ska man inte få flumma till det och fjanta runt om man väl är på bra humör? Det är väl bättre man är glad och "flummar på" än att man är sur och tråkigt? Det tycker iaf jag. Hehe, ska bli intressant att se var den här kvällen slutar nånstans men med mitt goda humör känns det som att den inte kan bli misslyckad iaf:D

Fan, var är allt folk nånstans? Vill att de ska komma nu, nu, nu! Nu kom Jimmi iaf hehe så nu behöver jag inte vara här ensam:) Ska umgås med han nu. Men hoppas ni får en suverän kväll för det ska jag ha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0