Obehaglig getingdröm

Idag har jag jobbat 11-19. Lr ja, rättare sagt så jobbade jag över 45 minuter eftersom jag ändå skulle åka hem med Emma och hon ändå inte kom föränn 10 i ca. Det var rätt skönt att jobba idag faktiskt eftersom det inte var så övermkt folk som det brukar vara. Jag blir dock jävligt irriterad över att fritös-sänkena inte funkar som de ska:S Det var tur att det var lite folk idag som sagt med tanke på krånglet med dem. Jag hoppas verkligen det funkar bättre att sänka alla grejer imorrn. Imorrn ska jag jobba 16.30-24.00 så det kommer bli lite smådrygt men, men.

Här hemma har jag käkat flingor med jorgubbsylt och mjölk medans jag sett på Idol. Det är tjejerna som tävlar ikväll och jag gillar verkligen Anna Bergendahl och Sepideh, de sjunger verkligen grymt bra. Fast det är många som är bra i år, helt klart. Jag tycker även om Jenny, Louloul och Alice. Hehe, det är verkligen inte lätt att välja en favorit alltså. Fast de två första jag nämnde är nog ändå mina favoriter för tillfället så jag hoppas verkligen inte att nån av de får åka hem ikväll.

Jag drömde en väldigt obehaglig dröm i natt.
Jag drömde att det var ett getingbo vid fönstret i mitt rum. Därav kom det fullt av getingar som surrade runt, usch vad obehagligt det var. Tur jag vaknade tillslut iaf och insåg att det inte var en endaste geting i mitt rum, pjoh! Att jag drömde om getingar berodde nog antagligen på att jag haft två flugor som surrat runt i taket hela natten i princip. Jag slog ihjäl två st igår innan jag skulle sova men två kom undan, med andra ord så orkade jag inte med att slå ihjäl de också. Men i morse släppte jag ut de iaf vilket innebär att mitt rum iaf är flugfritt nu:) - skönt!

Nej, nu ska jag fortsätta kolla runt här på nätet innan jag med spänning ska se vem som åker ut i kvällens Idol. Ni får ha de bra så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0