Nu sticker jag till Kreta:)

Jag har haft fullt upp i mitt liv på sistone. Har jobbat det sista passet samt packat allt och umgåts med min pojkvän samt familjemedlemmar. Har haft det riktigt trevligt. Ikväll drog jag, Jimmi, Betty och Mange in och "chrusade" lite i stan med Jimmis bmw:) Hehe, det var riktigt kul även om jag vart lite rädd ett tag då Jimmi dörnade på lite:P Nåväl, det som inte dödar en härdar en, är det inte så?:)

Nåväl, jag ska krypa ner i min säng nu och mysa och sen sova med min pojkvän. Ska ju trots allt vara redo för avfärd redan 7.15 imorrn, hur tusan nu det ska gå till?:P Men, men jag kan ju alltid sova i bilen ner till Sthlm iaf, alltid nåt:) Men innan jag sover och lämnar bloggen här för ett par dagar (kanske en hel vecka?) tänkte jag bara förvarna er och säga farväl. Kanske hyr jag nån dator där nere med Internet nån/några kvällar men det beror på vad det kostar. Blir väl nån kväll iaf:P Jag hoppas ni har det bra här hemma i Sverige medan jag är borta. Sen vill jag också uppmana er att njuta av denna fantastiska årstid:) Måste verkligen säga att hösten är riktigt vacker, älskar de orange-gula löven som klär träden - Så vackert! Själv drar jag ju nu som ni allra flesta vet till Kreta i en vecka. Där kommer det säkerligen bli en hel del badande och slappande för mig. Jag ska också definitivt knäppa så många kort jag kan så jag har lite att visa upp och minnas tillbaka till när jag kommer hem igen:)

Vil också påpeka att jag tyvärr inte kommer att kunna höra av mig så mkt till alla er nära eftersom mobilsamtal plus sms hem hit till Sverige kostar en hel del:( även om nån ringer mig så är det ändå jag som står för kostnaden vilket jag tycker är lite dumt men, men. Med detta vill jag inte säga att jag inte kommer att höra av mig alls men jag kanske inte hör av mig så mkt som jag egentligen skulle vilja:/ Men jag kommer hem om en vecka på söndagnatt och då jävlar kommer ni få höra av mig betydligt mer iaf:D

Nej, nu måste jag försöka sluta skriva här så jag kommer ett steg närmare mitt sovande. Men ni får ha det så jättebra som sagt var så hörs vi snart!:)

Kommentarer
Postat av: Ylva

OJ! Åker du så snart? Hm, då har du alltså redan åkt nu när jag skriver det här... :O Jaha, då får jag väl säga ha så kul vännen! :D Och sola mycket så du blir brun som en pepparkaka! Och framför allt: NJUT! :D Stor kram från London, hoppas vi kan prata i telefon snart, saknar ju dig!

2008-10-06 @ 19:05:57
URL: http://www.metrobloggen.se/londonaup
Postat av: Angelica

Hej hej!

Ser att du redan farit till kreta, jag som skulle skriva ha en trevlig resa. Vill också säga att jag bytt blogg nu och får gärna fortsätta att kolla in mig på denna adress. Hoppas du får det trevlig. Kram kram

2008-10-10 @ 12:04:27
URL: http://angelicapmlindgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0