Tidsfördrivs-lista

Hittade detta tidsfördriv på Linn's blogg.

Tidsfördriv:
1. När gick du upp idag?
kvart över 9
2. Diamanter eller pärlor? Diamanter:)
3. Senaste filmen du såg på bio? Hm, ingen aning. Lr jo föresten "Batman The dark Knight"
4. Favorit TV - program? Sport
5. Vad åt du till frukost? 3 mackor med leverpastej och ett glas mjölk (stressfrukost typ)
6. Vad är ditt andranamn? Eva
7. Din favoritmat? Tacos och kött
8. Vilken mat gillar du inte? Frukostkorv
9. Vilken är din favorit - CD för tillfället? Gyllene tider
10. Vilken bil kör du? Min pojkväns Toyota ;)
11. Vilken är din Favoritmacka? En baguette med räksallad
12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Falska
13. Vilka är dina favoritkläder? mjukisbyxor och T-shirt, sköna kläder
14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Till Kanada, men vill åka till fler ställen också, överallt egentligen.
15. Favoritklädmärke? Är inte så insatt
16. Var vill du dra dig tillbaka? För tidigt att tänka på något sånt
17. Favorit tid på dagen? På kvällen runt 17
18. Var är du född? Örnsköldsvik
19. Vilken är din favoritsport att se på? Främst hockey, sen handboll och curling mm
20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks? Va?!
21. Vem tror du skickar tillbaks först? Still !?
22. Coca Cola eller Pepsi? Cola men helst mjölk egentligen:P
23. Fotboll eller ishockey? Hockey lätt!
24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Defintivit en nattuggla!
25. Pedikyr eller manikyr? Manikyr isf
26. Några spännande nyheter att berätta för oss? Jag är snart ledig i två dagar vilket ska bli jävligt skönt. Ska försöka åstadkomma mkt i mitt liv nästa vecka då jag är ledig hela 5 dagar, bl a träna och söka jobb.
27. Vad ville du bli när du var liten? Tigertämjare, delfinskötare och bonde
28. Bästa barndomsminnet? Oj, det är många. Jag är fakitkst riktigt nöjd med hela min barndom och det vill jag tacka mina underbara syskon och föräldrar för:)
29. Varit i Afrika? Tyvärr inte men jag skulle vilja
30. Nånsin rullat in någon i toapapper? Haha nej
31. Varit med om en bilolycka? Ja, tyvärr men jag blev inte skadad sj dock blev andra det:(
32. Favoritdag i veckan? Fredag<3
33. Favoritblommor? Röda rosor
34 Favorit - snabbmatsrestaurant? Subway
35 Äger du en cykel? Ja, men skulle egentligne vilja ha en ny eftersom växlarna är dålig
36. Vem fick du senaste mailet från? Hotmail
37. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Vill inte handla på kredit!
38. Läggdags? Om 2 timmar förmodligen (skulle vilja skriva 1 men det kommer bli en lögn:P)
39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till? kommer inte skicka till någon
40. Senaste personen du delade en middag med? Jimmi
41. Vad sysslar du med just nu? Skriver detta
42. Favoritfärg? Svart, röd och blå
43. Hur många tatueringar ? Inga och vet inte om det kommer bli någon/några heller. Isf ska det vara nåt jag är helt säker på att jag vill ha.
44. Hur många sänder du det här mailet till? Ingen alls

Kommentarer
Postat av: jenny

:) tack! ja det gick fint faktiskt :D:D så det var kul! Ja jag trivs som bara den :D en av de bästa sakerna jag har gjort i mitt liv! :):) jadu, i helgen blir det lugnt bara, umgås med några klassppolare kanske! Hur går det att jobba då? Allt är lugnt i övik? hehe: ) kramar

2008-10-30 @ 14:10:29
URL: http://www.metrobloggen.se/viklund
Postat av: Linn

haha hur hittade du min blogg!?Är det bra med dig? har så sjukt kul på dagiset!

2008-10-31 @ 08:25:26
URL: http://osterberglinn.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0