Jäkla lösgodis!

Idag har jag jobbat. Det har varit drygt eftersom det kom en massa folk efter halv 5 men det var bara att kämpa på (man har inte så mkt annat att välja på om man inte vill ha sparken, hehe:P). Det var skönt att äntligen få sluta iaf efter de 8 timmarna. Efter jobbet for jag iväg till Coop för vet ni vad? Kan ni tänka er alltså!? Jag hittade saken jag trodde jag glömt på Coop och sen någon annar snott - just den saken hittade jag i min ryggsäck i morse. Haha, typiskt mig alltså! Det är så jäkla typiskt mig att lägga ifrån mig saker och sen kommer jag inte ens ihåg var (och i det här fallet: om) jag lagt dem nånstans. Jäkligt skönt att hitta det iaf:) då var min hundralapp räddad för väl på Coop tidigare ikväll var det inte några problem att lämna tillbaka dem eftersom jag hade kvittot kvar. -wehey. Sen att jag sedan shoppade lös lösgodis (haha, vad mkt löst det blev här då;) ) på extrapris, tvål, choklad och flingor för totalt 130 spänn är en annan femma:P Nåja, lite ska man allt få unna sig såhär i jobbtider.

Efter att jag handlat klart for jaghem till Jimmi och väl här har jag slappat för fullt.
Så skönt att få komma hem och kunna slappa efter att man jobbat en sån här hektisk dag alltså, helt underbart:) Jag har vräkt i mig lösgodis (vilket var jävligt dumt gjort av mig eftersom jag nu har ont i magenXP) och tittat på tv. Såg att Loulo åkte ur idol och blev gaktiskt rätt chockad. Hon om nån kan ju sjunga! Johan sjöng ju falskt stundtals ikväll men ändå hängde han inte ens löst:S Hm, har en känsla av att det finns en hel del fjortisar ute i vårt avlånga land som röstar på han bara för att de tycker han är SÅ snygg - suck! Nåja, ska bli spännande att se vem som åker ut nästa vecka.

Angående min hårklippning är jag inte riktigt nöjd. Min snelugg vart nämligen lite för kort:/ Nåja, mitt hår brukar växa rätt fort så snart ser det nog bättre ut än vad det gör nu. En annan bra grej är att man kan sätta upp luggen med silverhårnålar, det har jag nu och det funkar skitbra! Stör mig inte ett dugg på luggen nu varken utseendemässigt lr känslomässigt (att den far in i ögonen), helt perfekt. Jag måste dock säga att det är skönt att ha fått lite kortare hår iaf och en välklippt frisyr och inte en endaste liten sliten hårtopp så långt ögat kan se. Det gillar jag:)

Nu ska jag nog ta att göra mig klar så att jag kan sova så småningom. Ska ju börja jobba 11 imorrn igen så det är tuffa tider för min del. Jobbar 8 timmar imorrn också vilket kommer bli drygt men man får försöka tänka på pengarna man får in:P Jimmi har redan somnat här på tv-soffan bakom mig, han är tröttare än mig den sötnosen. Måste försöka bli mer trött jag med så jag somnar nån gång. Gör jag inte det kommer jag nämligen aldrig orka upp och jobba imorrn:S Drygt att vara SÅ himla mätt med, men jag har bara mig själv att skylla:P:S Blir inge mer lösgodis på ett tag nu iaf, den saken är säker!

Sov gott nu alla ni glada och ledsna bloggläsare, hoppas ni får drömma något fint:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0