Rogivande att vara ensam

Så har man klarat av ännu en jobbdag, skönt:) Har överlag gått bra att jobba idag trots att vår frys var överfull med grejer som var staplade huller om buller. Inte lätt att hinna få ordning på allt igen efter att man varit ute i baracker i två veckor:S Nåja, imorrn är nog mer saker i ordning iaf så det känns skönt.

Nu sitter jag hemma hos Jimmi och skriver. Min älskling sover redan eftersom han som vanligt ska upp tidigt. Han måste väl fara kring 6 imorrnbitti tror jag, stackars han. Själv så kan jag unna mig att sova till 11 åtminstone, finns en risk att det blir 12 med men aja:P Jag börjar iaf inte jobba föränn 16.30 imorrn så det är skönt. Det känns däremot inte så skönt att ha "stängningen" vilket innebär att jag inte kommer att få stämpla ut imorrn föränns halv 2 lr senare. Nåja, man får tänka på lönen som vanligt hehe;P Har samma pass på torsdag också så man får härda ut. På fredag har jag mitt sista pass för denna vecka och då jobbar jag 22-04. Sen är det en skön helg för min del:D Jag längtar redan, hehe:)

Samåkte föresten med Emma in till stan och jobbet idag och det var trevligt och miljövänligt:). Vi tog min (Jimmis) bil så nästa gång vi ska samåka får vi allt ta hennes så hon får slösa bensin, hehe;P Nej, men helt klart jämnar det ut sig sånt där. Emma frågade t o m om hon skulle betala bensipengar nu ikväll när jag släppte av henne men jag sa Nej.  Det är inte sista gången vi kommer samåka, den saken är klar. Krångligt att få det att gå ihop med jobbtiderna bara men nån gång kommer det "passa" igen, det är jag säker på.

Imorrn innan jag börjar jobba ska jag försöka ta mig ut på en joggingtur. Måste verkligen försöka hålla igång alltså. Ska se om jag orkar städa upp lite här hos Jimmi också. Det är ju trots allt första advent nu till helgen och då vill man ju gärna att julpynt och sånt ska vara uppe plus att det är städat givetvis. Hm, vi får väl se hur det går med dem sakerna men det är värt ett försök iaf.

Nej, nu blir det till att käka flingor med sylt och mjölk - mums! :D Givetvis blir det Skilda världar också, vad trodde ni haha;) Det tar några timmar (läs dygn) innan jag hunnit se alla mina inspelade avsnitt så, haha! Är så skönt att vara ensam ibland också (läs: såna här ggr), det är rogivande. Man ska förstås inte vara ensam för ofta men såna här stunder är det riktigt skönt:) God natt på er nu alla mina trogna bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0