Time for work

Nu ska jag strax fara in och jobba, ska bara äta klart min frukost och fixa min lunchlåda först. De ringde nämligen fr Max och ville att jag skulle komma in redan kl 2 så vad gör man. Dessutom behöver jag pengarna. Lär ju vara jättemkt folk där idag dock eftersom vi öppnat upp den "vanliga stora" restaurangen idag igen. Kommer med andra ord nog bli en tuff dag för mig på jobbet men det är bara att bita ihop. Ska bli riktigt skönt när man får lönen iaf, hehe;Pm Då ångrar man sig inte att man jobbat mer än man skulle egentligen.

Oj, vad klockan är mkt. Nu måste jag fara, ska nämligen hämta Emma först också eftersom hon ska åka med in till stan och hem med för den delen. Nu är det alltså dags för mig att köra racer-toyota;) Ha det bra och försök att ta tillvara på denna tisdag:)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej tjejen! :) Jaa mysigt med snö och vinter och mysigt att det snart är jul!



Mycket goda stripps i söndags måste jag säga ;) Men jag saknar vegoburgarna ;)

Haha! Sköt om dig :)

2008-11-25 @ 17:19:57
URL: http://carro89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0