Mina nära och träning gör mig lycklig:)

Idag har det varit en bra dag för min del:) Började med att jag tog mig upp tidigt (lr ja, inte tidigt egentligen klockan var väl 11 men det är tidigt för mig höhö:P) för att komma iväg in till stan där jag skulle träna med Sandra. Jag följde med Sandra på Step-In" och det var jätteroligt:) Det var jobbig också men mest roligt. Kul att träna tillsammans med nån faktiskt även om man inte kan vara sådär supersocial medan man tränar, helst inte i längden men, men. Det är hur som helst den sociala känslan som räknas att man faktiskt är två som tränar och anstränger sig för att nå var sitt välmående:) Hehe, vad småpoetisk man blev:P Men det bjuder jag på;)

Efter vi tränat klart (joggat och gjort lite magövningar med varsin pilatesboll) duschade vi och bytte om innan jag skjutsade upp Sandra till Nola där hon skulle fixa nåt arbete. Sj så drog jag ner på stan och kollade runt lite. Tänkte försöka hitta nåt på Lindex eftersom jag ju fått en värdecheck där på 50 kr (detta eftersom jag nyss blivit medlem där) men taskigt nog så hittade jag inget där som jag ville ha. Får ta mig en titt där igen nästa vecka eftersom värdechecken bara gäller två veckor. Jag har väl hafft den i en vecka nu så man har inte så mkt tid på sig. Känns ju lite dumt också om man inte skulle utnyttja den när man väl har den. Nåja, jag f.ör göra ett nytt försök nästa vecka.

Resten av tiden på stan spenderade jag på att kolla runt i affärer  och bli medlem på H&M, Åhléns och Hemköp. Hemköp verkar bäst eftersom man inte behöver köpa så mkt därifrån för att få fortsätta vara medlem utan att behöva betala för medlemskapet. Dessutom tänkte jag att jag nog skulle kunna tjäna lite på att vara medlem på Hemköp eftersom jag köper rätt mkt från en viss Hemköpsaffäre i och med att jag jobbar alldeles bredvid:P De andra affärerna kommer jag nog bara vara medlem i ett år lr nåt sedan kommer jag säkerligen behöva betala eftersom jag inte spenderar så spec mkt i de affärerna, men men det får jag ta ställning till nästa år isf. Jag kan ju alltid gå ur den om det skulle vara så.

Efter att jag strosat färdigt på stan for jag hem till min kära vän Maria. Det var riktigt trevligt:) Vi pratade om väsentliga (och om oväsentliga saker med för den delen men det spelar ingen roll). Det var skönt att få sig ett riktigt snack iaf, helt klart. Vi kollade även på lite "Youtube-klipp" och gjorde tacos. Det var riktigt gott alltså:) Jag var jättehungrig också eftersom jag inte ätit på 6 timmar. Det enda jag ätit var en banan och det är ju inte mkt för värden, helst inte efter att man tränat. Innan jag for hem till Jimmi spelade vi ett väldigt roligt och intressant spel som hette "Vänner och fiender". Man lärde sig en hel del om sig sj och om den andra kan jag lova. Deet är ett spel som jag helt klart skulle kunna spela igen, fast gärna då med fler personer:)

Var lite orolig ett tag över en sak men jag tror nog det kommer lösa sig. Jag menar det kan ju inte vara SÅ allvarligt som jag tror, lr? Det räcker ju med att man haft otur men SÅ otur kan väl inte ens jag ha. Sen tror jag inte det är så vanligt heller så varför oroa sig i onödan liksom? Tiden får utvisa hur det är men jag tror/hoppas som sagt var att allt är relativt lugnt. Men en sak är säker iaf och det är att man verkligen lär av sina misstag.

Har sån stor beslutsångest vöer en sak just nu också. Det är dock jag sj som satt mig i situationen och egentligen är det väl inte en sån stor grej heller men ändå känns det lite så, krångligt:S Nåväl, ska fösöka ta mig en riktig funderare över hur jag ska göra. Hur jag än gör så kan väl konsekvenserna inte bli alltför stora och engativa iaf, alltid nåt:P Men det är jobbigt att fatta beslut om saker ibland. Helst när man har rätt lite tid också.

Nu ska jag nog ta något "vettigt" att äta, typ nån macka lr så. Har suttit och käkat på chokladkakorna jag köpte tidigare idag medans jag bloggat här men nu känner jag att det får vara nog. Ska föresten gå upp och lägga mig snart också eftersom jag ju ska jobba 11.30-20.00 imorrn och då måste jag komma upp i tid helt klart. Måste banne mig ducha först kom jag på nu, mitt hår är jättehemskt hahaxP Iofs ska jag "bara" jobba imorgon men iaf.

Nej, en dusch en macka att äta och sen sova. Det är vad jag kommer ägna den närmsta tiden åt, hehe:P Sov gott och hoppas att ni hafr en lika givande dag som jag har haft!:)

Kommentarer
Postat av: Carro

Precis! Utan kärlek kan ingen leva! Att tända ljus är mysigt och väldigt rofyllt, bra tips! :) har ett ljus framför mig nu som jag ska tända, haha :)



I helgen ska jag mysa med familjen och anton, åka och hälsa på farmor och bara försöka njuta:) vad ska du hitta på för något då?:)

Kram carro

2008-11-21 @ 15:03:07
URL: http://carro89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0