Happy day

Har verkligen mått bra ikväll alltså:) riktigt gött har jag mått. Det är många saker idag som har gått min väg idag och det är jag riktigt glad över:) Det är Inte varje dag man får så många saker som går ens väg, verkligen inte. Nåväl ska sammanfatta alla bra saker som hänt mig under dagen

1. a)
Jag lyckades byta bort mitt arbetspass på måndag nästa vecka med en arbetskompis så nu slutar jag kl 17 då ist och hinner/kan därmed gå på Modo-Saik med Emma. Det är då det gäller, dels är det match men framför allt är det den STORA HYLLNINGEN av allas vår kung "Werner", Magnus Wernblom. Gud vilken känsla att få vara där och höra publikens jubel och sj också kunna skrika med såklart:D

     b) Emma köpte biljetter vilket innebär att vi defintivt kommer att befinna oss på matchen på måndag:D

     c) Emma kan köpa en Werner-bok åt mig med autograf. Han ska vara på Kvantum och signera sin bok men självklart ska jag jobba då, men nu gör det alltså inget eftersom jag kommer att få boken iaf:) )

2. Det blir bowling på fredagkväll med 4 underbara vänner i hela två timmar, varav en av dem är min älskade pojkvän<3 Shit, vad roligt det ska bli! Ska spöa skiten ur allihopa, haha! ;)

3. Jag fick min lönespecifikation idag (får själva lönen på fredag) och det såg bättre ut än väntat. Hade inte räknat med att få ut så mkt för oktober eftersom jag ju var ledig en och en halv vecka när jag for utomlands men tydligen så har jag jobbat på rätt bra iaf, underbart och välbehövliga pengar förstås:) Välkommet nu när julklappstider närmar sig också - Gött!

4. Jag sprang ca 5 km på 27 min ikväll, vilket är en helt okej tid...känner att formen har börjat komma tillbaka nu, nice:)

5. Har hittat ännu fler av mina VHS-band som jag spelat in gamla Skilda världar på<3, tro det lr ej men jag hittade banden ute i vårt garage, haha!:D Föresten hittade jag andra band också som jag letat efter, bl a band med hockey på:) Nu har jag en massa att kolla på framöver!:D

Det var nog alla riktigt bra saker som hänt mig idag, åtminstone är det alla jag kommer på just nu. Nu ska jag äta (har inte käkat sen jag kom från joggingen och det var längesen nu (typ 3 timmar sen) är nog inte bra att vara utan mat så länge efter att man tränat, hm:P Är iaf vrålhungrig så nu ska jag äta riktigt ordentligt! Det har jag faktiskt förtjänat, hehe:P Blir till att se "Bonde söker fru" nu i efterhand också eftersom jag (nördig som jag är) spelade in det tidigare ikväll eftersom jag for ut i mörkret och joggade just när det skulle visas på tv. Sen blir det sova för min del. Börjar 9.30 men jag behöver inte gå upp 7 som idag iaf eftersom jag tar min egna (läs: Jimmis) bil imorrn, alltid nåt:P

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag, natti natt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi har tänkt att åka till Oslo :) hoppas bara på att vi får den här lägenheten nu :) har letat hur länge som helst utan att hitta någon förut :P

2008-11-13 @ 12:45:51
URL: http://everysingleday.devote.se
Postat av: Elin

Vi har tänkt att åka till Oslo :) hoppas bara på att vi får den här lägenheten nu :) har letat hur länge som helst utan att hitta någon förut :P

2008-11-13 @ 12:46:10
URL: http://everysingleday.devote.se
Postat av: sarah

Vill du förändra livet för någon i nöd i jul?

Ta en titt på detta inlägget;



http://obeskrivligpassion.blogg.se/2008/november/julklappar-fran-hjartat.html

2008-11-13 @ 12:47:30
URL: http://obeskrivligpassion.blogg.se/
Postat av: jenny

nej jag vet, jävligt läskigt! ja, det är dock svårt, men ska försöka ta bussen i fortsättingen. haha

2008-11-13 @ 20:34:02
URL: http://www.metrobloggen.se/viklund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0