Jogga & besöka farmor

Ännu en dag har startat. Idag har jag planer på att jogga och hälsa på min farmor. Ska nog göra det sistnämnda först kanske. Har en smula dåligt samvete för att jag inte träffat henne på vädigt länge men det är verkligen inte lätt att hinna med allt man vill. Tiden räcker som inte till på nåt vis:S Nåja, jag hoppas hon förstår någorlunda iaf.

Har ändrat mig nu och funderar på att jogga först och sen få med mig min kära pojkvän till farmor när han kommer hem. Det vore skönt om han följde med faktiskt:) Jag tror farmor skulle bli glad också. Har skickat ett sms till han nu och får se vad han svarar men jag hoppas han går med på det. På så vis kan jag städa upp lite här först (medans jag vilar min nyss uppätna mat lite i min mage) och sen jogga en sväng. Hehe, det kan ju inte kännas tyngre än förra gången jag joggade iaf. Konstigt vore det isf för förra gången jag joggade var verkligen tung alltså!

Måste nämna en annan sak också mitt i alltihop. Min pojkvän har verkligen varit underbar mot mig de senaste dagarna, en snällare kille får man leta efter:) Trots att allt inte ordnat sig mellan oss så försöker han verkligen och bara det gör mig jätteglad faktiskt för det ju faktiskt tanken som räknas, visst? Sen sitter det ju bitvis i mig också, att jag är som jag är helt enkelt men det kan inte jag göra så mkt åt mer än att försöka ha tålamod.
 - Jag älskar dig Jimmi av hela mitt hjärta och jag hoppas att allting kommer ordna sig så smånigom<3

Nej, dags för mig att städa lite smått här och sen blir det jogging som gäller, som sagt var. Ett råd till er alla - Ta tll vara på denna dag för den kommer aldrig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0