Tröttheten överraskade mig

Min kväll igår blev inte riktigt som jag tänkt mig men det gjorde inte så mkt nu med facit i hand. Tänkte gå upp och mysa med min älskling och sedan låta hans sova. När han somnat tänkte jag smyga mig ner och se mitt älskade Skilda världar men det blev ingenting av med det. Jag la mig nämligen och vilade i sängen (trodde jag) bredvid min pojkvän när han tänkte försöka sova och rätt som det var hade jag somnat jag med. Jag var visst tröttar än jag trodde men man är väl det efter att ha jobbat en hel helg antar jag plus att man inte sovit så överdrivet mkt. Jag somnade utan att ha borstat tänderna lr att ha gått på toa, verkligen olikt mig med andra ord, för just dessa saker brukar jag alltid göra annars innan jag somnar. Men ibland blir saker och ting inte som man tänkt sig och idag är jag faktiskt ändå glad över att jag somnade så tidigt(?) (klockan var iofs 1 men) som jag faktiskt gjorde. Hade jag somnat senare lär jag väl ha sovit till 3-4, haha!xP

Jag sov nämligen jätteskönt och vaknade redan halv 10 av mitt mobilalarm men tror ni jag orkade upp? Haha, just det...svar NEJ! Jag somnade om och gick inte upp föränn klockan var halv 1. Det blev alltså ungefär 11 timmars sömn för mig inatt och det känns jätteskönt. Nu är jag pigg (nja, inte än men snart förhoppningsvis) att göra grejer denna dag.

Pappa ringde föresten runt halv 12 också men jag orkade inte svara just då eftersom jag låg rätt halvdöd, hehexP. Kanske borde ta och ringa upp honom och höra vad han ville. Han ville säkert "bara" (lr det är inte så bara egentligen) höra hur det är med mig eftersom vi inte hörts av lr träffats på ett tag.

Måste snart ge mig väg ut och jogga också men först ska jag låta frukosten smälta till sig i magen, lr hur man nu säger:P Vill verkligen inte ge mig iväg ut och jogga och få mjällthugg på en gång. Usch, det finns inget som kan förstöra en joggingtur mer än det.

Dags att ringa upp pappa nu och försöka fixa in lite nya låtar på min mp3 (som jag tänkt lägga in för längesen egentligen men som inte blivit av). Tror t o m jag skrivit om att jag ska lägga in nya låtar i min mp3 här i ett blogginlägg för ett par dagar sen, haha. Nåja, bätttre sent än aldrig. Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0