Storstädning

Idag har jag haft fullt upp hittils och mer fullt upp kommer det att bli. Har städat rummet nu sen jag vaknade plus ätit frukost. Har plockat undan massa saker från rummet, dammsugat, torkat golvet, bytt i sängen, ja jag har t o m dammat litegrann...vad duktig man kan vara ibland alltså;P Nämen, man måste ju fräscha till lite ibland - det behövs! Vad passar då inte bättre än att städa just idag då jag får en kompis hit ikväll som ska sova över för första gången på jag vet inte hur länge? Riktigt kul ska det bli iaf:D

Nu ska jag slänga mig i duschen och sedan göra i ordning hockeygrejerna innan jag ska köra iväg med toyotan in till stan. Har haft planer på att fixa med mitt kommande OK-kort (gå in på en OK-mack och prata med dem om en sak) samt hämta ut mer minipiller men nu vet jag inte om jag hinner någondera:S Ska vara hos min kära vän strax efter fyra och sen tar det ju en halvtimme att köra in till stan också. TIden går så himla fort ibland alltså. Sen kan det kanske bero på att man sover länge också (12.20, host!) men det är en annan femma, hehe:P

Nej, nu måste jag skynda mig och sluta skriva här. Dags för mig att försöka göra lite nytta så att säga:P Hoppas ni får en fortsatt fin höstdag:)

Kommentarer
Postat av: Linn

haha jo har haft tur ändå och fårjobba hela veckorna nu:) så helgerna blir skön som bara den. är det många nya nu?

2008-11-05 @ 17:07:27
URL: http://osterberglinn.bogg.se
Postat av: Emma

Ja det är med en klump i halsen som man tyvärr inser att det är sant. Men starkt ändå av honom och ta beslutet nu och inte senare när karriären kankse dalat ännu mera!

Det finns några stycken jätte fina (och roliga!) klipp med allas vår Werner på youtube :)

/ Emma

2008-11-05 @ 17:29:27
URL: http://onthebrightsideoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0