Städning & julpyntande

Idag har jag haft en bra och "vettig" dag:) Har städat i Jimmis hus och julpyntat, blev jättemysigt:) Har hängt upp julgardiner, hätt fram julstakar och julstjärnor och allt möjligt:) Vi har en del kvar att städa men det känns ändå som att vi kommit en bra bit på väg vilket känns jättebra:) Måste verkligen styra upp det här nu så det blir lite ordning i detta hus nån gång, haha r kanske ska jag säga torpet;)

Vi har även vait hem en sväng till min mor idag och blivit bjudna på en jättegod kycklinggryta med ris:)( - Mums! Fick även lära mig att göra strömming så nu kan jag förhoppningsvis tillaga det här hos Jimmi framöver. Tänkte springa ikväll också men kom fram till att jag istället ska försöka ta mig upp TIDIGT rrn och göra det då innan jag far och jobbar. Haha, jo ni hörde rätt: JAG SKA FÖRSÖKA TA MIG UPP TIDIGT! ;) Sen om det kommer gå lr inte är en annan femma:P Haha, nej men det ska fan gå om jag så ska tvinga mig sj upp ur sängen imorrn. Ska ta mig upp samma jäkla tidiga tid som Jimmi, dvs runt 6 typ, så det så!

Imorrn ska jag förmodljgen hem till mamma efter jobbet (jobbar 11-19) och göra pepparkakshus. Det kommer säkert bli jättekul, hoppas det iaf och att det går vägen hehe:D Men mamma får väl hjälpa mig en hel del så att det går bra:) Hon är ju typ expert så:)

Har lite ångest också huruvida jag ska ta på mig att jobba ytterliggare ett pass 11-19 denna vecka lr inte. Passet i fråga är på torsdag men tar jag på mig det så får jag bara en enda dag (fredag) ledig hela denna vecka. Frågan är om det är värt det lr inte...hm:P Är ju bra med pengar förstås men man vill ju som ha fritid också:P Måste fundera på det där men just nu är jag sugen på att ta på mig det passet men vi får se hur det blir.

Nu ska jag se Skilda världar och pröva Icas Müsli och se om den är god. Köpte den bland mkt annat förut när vi var på affären och storhandlade. Pantade massa burkar och flaskor då föresten också, fick hela hundra kronor - Nice! :D Ha en fin kväll och gonatt på er alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0