Vad passar man bäst i?

Har alltid tyckt att jag inte passat i att ha kort ocv rak lugg men bilderna jag knäppte i helgen har fått mig att tänka om en smula. Den relativt  korta frisyr jag klippte för snart en och en halv vecka sen (lr nåt liknande?) har nämligen gett mig möjligheten att testa hur jag faktiskt ser ut i en kortklippt rak lugg. Efter att jag duschat i söndags så tog jag mig friheten att kamma luggen helt framåt och här nedan kan ni se resultatet. På bilderna efter har jag min vanliga snea men lite för korta lugg för tillfället om du frågar mig. Dock skulle jag nog inte orka med att ha en kort lugg i längden för den måste man klippa till så ofta då har jag hört och jag är ju inte direkt den typen som orkar springa till frisörer stup i kvarten men, men det är kul att testa lite nytt iaf:) Personligen tycker jag nästan att jag passar bättre i kort och rak lugg när luggen är så kort som den är nu. Men när den växer ut och blir lite längre så är sneluggg bättre för min del. Halsbandet jag har på alla kort nedan är för övrigt det fina halsband som jag fick av min pojkvän i helgen:)<3
- Vad tycker ni? Vad passar jag egentligen bäst i? :)




Rak och kort lugg som på dessa två bilder ovan....?
(ursäkta det skarpa ljuset på bilderna, tror det beror på att jag stod precis under en lampa:S)

...lr sne och kort lugg som på dessa bilder nedan?




Kommentarer
Postat av: Ylva

Båda är fint ju, men våga hellugg :) funderar på det snart jag med, tror jag!

2008-11-05 @ 17:32:55
URL: http://www.metrobloggen.se/londonaup
Postat av: Micke

Du är lika söt i båda =)

2008-11-05 @ 17:35:25
Postat av: xonx

Bra blogg :)

Besök gärna min fotoblogg.

Följ den gärna med bloggkoll.se



/Xonx

2008-11-05 @ 17:37:29
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: Elizabet

Du är jättefin i hellugg ju!

2008-11-07 @ 01:09:52
URL: http://Lifebyeliza.devote.se
Postat av: Sandra

jag tycker du passar i båda :) så det är ju bra. då kan du också variera och se vad du känner för :) kram

2008-11-12 @ 18:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0