Har haft en bra dag:)

Idag har jag varit duktig och gjort de saker jag planerat. Först joggade jag i 32 minuter, vet dock inte exakt hur långt det är än men jag har tjatat på min pojkvän om att köra där med sin cross och därmed mäta hur långt det faktiskt är, så jag hoppas jag får reda på det senast nu i helgen. Är lite nyfiken faktiskt, man hoppas ju på att det är långt som faan haha:P Närå men 5 km ska det väl vara minst iaf, alltid nåt om inte annat. Jag joggade iaf det och det gick rätt bra. Var drygt dock men inte lika drygt som förra gången iaf så det var ju bra. Det skönaste var ändå att få komma hem och vila, älskar de där minutrarna då man vilar och återhämtar sig, de är verkligen underbara alltså!:)

Efter att jag joggat duschade och stretchade jag. Efter det städade jag upp lite här hos Jimmi och packade ihop mina grejer lite som jag varit duktig på att sprida ut. Nu är de samlade igen iaf i påsar så det är bra. När Jimmi kom hem runt 5-tiden så for vi iväg till min farmor. Där blev man (som vanligt) bjuden på mat. Vi fick mackor, te, kaffe (fast det ville ingen av oss ha), kräm, chokladpraliner och frukt:). Man blev mätt kan jag säga och det var riktigt gott att få lite mat i magen då jag innan dess inte ätit på typ 5 timmar. Fakum är att det är riktigt jobbigt faktiskt att inte äta på ett tag efter att man tränat. Så är det iaf för mig. Jag blir väldigt hungrig och törstig efter jag har tränat och får jag inte mat och dricka rätt fort kan jag lätt bli hängig av mig. Vi var iaf hos min farmor i drygt två timmar och pratade om allt möjligt. Måste verkligen försöka hälsa på henne oftare känner jag, det är bara så svårt att få tiden att räcka till:/

Imorrn ska jag in till stan för att träffa Maria, min kära kompis:), och efter det ska jag träna hockey. Det var längesen nu så jag är rätt sugen:) Tyvärr ville inte min lillasyster Betty följa med eftersom hon hade läxor men på måndag nästa vecka skulle hon följa med iaf och det är verkligen på tiden tycker jag eftersom hon tjatat om att få följa med ett bra tag nu utan att det har hänt ett skit:P Efter att jag tränat så ska jag hämta upp Maria och sedan ska vi fara hem till mor och sova där:) Det kommer nog bli väldigt trevligt.

Nu ska jag nog ta och fara hem till min mor men jag hoppas ni får en trevlig kväll:) Kanske bloggar imorrn på förmiddagen om ni har tur (haha lr otur kanske vad vet jag?;P) Ha en fortsatt trevlig kväll iaf!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja man får en massa energi:D

i helgen ska jag nog bara ta det lugnt:) händer nåt skoj för dig?:)

kram

2008-11-04 @ 22:21:12
URL: http://rosesrred.blogg.se/
Postat av: Martina

Härligt med en springtur. Hoppas jag kan börja gå på gymmet snart. Men i dag har jag i alla fall varit på min danslektion. Det bara måste jag annars blir jag knäpp!



Svar på din fina kommentar i min blogg: =)

jo. men ja känner mig mycket bättre i dag. Tack som frågar Jora jag får jobba hyfsat mycket Jag är nöjd Hur är det själv? ha det bra!

2008-11-04 @ 23:08:12
URL: http://Mjohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0