Från 3 pass till 5

Nu ringde precis Maria från Max och frågade om jag kunde jobba mer den är veckan. Jag är inte alltför förvånad om jag säger som så men inte gör det mig så mkt iaf. Jag behöver ju pengar så:P Jag som är ledig fyra dagar valde iaf att tacka jag till två extrapass. Det blir kväll/natt-pass för mig på tor, fre och sen har jag även kvälls/natt-pass sen förut på lör och söndag. Och då har jag dessutom stängning på torsdag och fredag vilket innebär att jag lär klocka ut nån gång runt 2 på torsdag och runt 5 på fredag. Med andra ord kommer jag vända på dygnet en del de närmsta kommande dagarna. Men man får se det positiva, sena (dåliga) arbetstider innebär mer "ob" vilket innebär mer lön och mer pengar till mig, hehe;P

Enda som grämer mig lite smått är att jag och Jimmi planerat att åka in och bada på Paradisbadet nu på lördag men vi får väl ta det nästa helg istället
. Jag ser verkligen fram emot att få åka och bada med min älskling, var längesen jag var på Paradisbadet nu. Hur som helst så måste man ju ändå ta till vara på jobbmöjligheter när man får dem, är det inte så? Åtminstone när man känner att det går hyfsat bra att ta på sig mer arbetspass:P

Nästa helg är jag iaf helt ledig och det ska bli oerhört skönt! Funderar möjligen på att skriva upp mig på ett extrapass då på söndagen men jag har inte riktigt bestämt mig än. Beror på om jag orkar, hehe:P Vi får se hur jag känner. Är ju bra med pengar som sagt men man måste ju få unna sig att ha lite fritid ibland också:P Kan iofs vara bra att tjäna lite extra nu när julklappstider börjar närma sig. Hm...

Ha en fortsatt fin kväll alla mina bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0