Blir jobb idag ändå

De ringde nyss från Max och frågade om jag kunde komma in och hjälpa till lite ikväll eftersom att vi tydligen ska få flytta in till den riktiga restaurangen redan imorgon. De behövde därför hjälp med att bära in leveranser av massa mat och pappersvaror och sånt. Det blir ju trots allt en hel del mer mat med tanke på att vi i "grillvagnen" bara kunnat erbjuda 6 mål jämfört med nu då vi öppnar den "vanliga" restaurangen och kan erbjuda typ 40 olika mål. Vet inte om det exakt är 40 men många är det iaf, den saken är klar. Nåväl, jag tackade iaf ja till erbjudandet och ska nu komma in och hjälpa till i två timmar ungefär, 18-20 blir det nog. Känns inte så drygt faktiskt även om jag förstås sett fram emot att få vara ledig denna dag. Nåja, jag hinner med lite saker innan det iaf och det känns bra. Dessutom behöver jag pengar och jag har gått miste om nog många arbetstimmar den här månaden iaf.

Nej, dags att fixa med min mp3 nu. Hoppas ni får en härlig dag!

Ps!
Underbart att det snöar ute också, det gör mig glad:)
Ds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0