Äcklig dumlemilkshake!

Jag är bra korkad ibland alltså. Nu skulle jag blanda till dumlemilkshake men dum som jag är läser jag inte receptet så noga som jag borde. Jag tänkte att receptet var för en person och tänkte därför att det var bäst att jag gjorde dubbla receptet, dvs tog dubbelt så mkt av alla ingredienser. Men oj så fel det blev, haha! På pkt var nämligen receptet för 3-4 personer såg jag sen vilket innebar att jag alltså hade gjort dumlemilkshake för 6-8 personer:S

Det värsta av allt var ändå att det inte ens var gott:S Det smakade inte alls dumle utan bara nåt konstigt sötningsmedel och choklad typ, skum smak verkligen!:( Det hela slutade med att jag hällde bort alltihop eftersom inte heller min pojkvän gillade det. Det kan ha blivit äckligt eftersom jag använde "lätt" vaniljyoughurt ochn inte sk klassisk men jag tycker ändå inte att det borde göra en så stor skillnad.
- Nej, det är sista gången jag köper en sån här förpackning (se bild nedan) och jag råder er alla läsare att inte heller köpa den såvida ni inte gillar sötningsmedelsaktiga smaker dvs:P



Nej, nu blir det ostkrokar och andra "säkra" kort för mig rent smakmässigt för resten av kvällen.
Usch och fy för äckliga saker som samtidigt är onyttiga, snacka om onödigt ätande. Nu ska jag se "Stjärnor på is", det är lite kul. Min pojkvän är ännu inte klar med sin Wow-instans så:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0