Vinst & ingen brännboll

Äntligen går det att logga in på bloggen. Är så himla irriterande när man vill gå in och skriva ett inlägg också funkar det inte:( Jaja, skönt att det funkar nu iaf. Ikväll har jag som sagt spelat match. Vi spelade mot Domsjö hemma. Det gick bra, vi vann med 3-2 vilket var riktigt skönt:) Kändes som att vi var bättre än dem även om det var ganska jämnt. För mig personligen gick det väl ganska okej med tanke på att jag inte spelat och tränat på en hel vecka. Jag blev dock rätt less när jag skulle skjuta, jag fick felträff med höger (jävla studs-fotboll) och sedan skulle jag bums skjuta med vänster fot (varför tog jag inte höger?). Inget mål för mig idag heller alltså, men bättre lycka nästa gång antar jag. Men det viktigaste är ju så klart ändå att laget vann så varför klaga:P :)

Tydligen blir det inget brännbollsspelande för mig i helgen och tur är väl kanske det med tanke på hur dålig jag är, haha:P Vet inte om vi ska åka upp ändå och festa på lördag, men det känns inte sådär jättelockande då jag antagligen ska spela match klockan 3 på söndag:P Det skulle dock i och för sig vara jävligt roligt att gå ut i Umeå, det har jag aldrig gjort förut men men:P Hmm, jag får se hur det blir. Jag ska ta och prata med Sandra och Emma imorrn.

I morgon blir det fullt ös på skolan (drygt!) men som tur är är det den sista "riktiga" jobbiga skoldagen.
Först ska vi gå igenom betyg på "Kvinnligt, manligt, mänskligt" och sedan är det svenska med reodvisning av ljudböcker/instruktionsfilmer, utdelning av gamla arbeten (förhoppningsvis!) och betygsprat. På filosofin efter lunch ska vi också prata betyg. Efter filosofin ska min klass diskutera och komma överens om vad vi ska ha på Nolavision. Blir väl antagligen en del skrivande på nån låt. Dessutom kanske vi ska tränga in nåt hälsotest lr liknande imorrn så vi slipper komma till skolan på onsdag enbart för att ha det. I och för sig spelar det inte så stor roll för mig vad gäller det eftersom jag ju ändå förmodligen måste ta mig in till stan på onsdag för att kunna samåka med Ylva m fl.

Nej, nu ska jag ta och göra mig klar för att sova så jag orkar upp imorrn. Sweet dreams! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Gud vad skönt att ha allt gjort!



Ja jag har vart en del däruppe. Fast nu var det dock ett tag den sist. Jag har släktingar i Älvsbyn. Och så bodde jag i Kiruna en sommar och jobbade. Jag älskar Norrland. Speciellt norrländska killar ;)

Fast jag har lessnat på vinter sen jag flyttade hit till Dalarna, så jag skulle nog inte vilja bo där. Jag får konvertera en norrlänning till stockholm. Haha!

2008-05-27 @ 07:06:29
URL: http://thefairytales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0