Slapp skoldag

Sitter för tillfället i en datasal på skolan och tar det lugnt. Har bara haft en enda lektion hitills idag och det var geografi. Då fick vi göra ett geografitest på länder, berg och floder ute i världen men det var inget som vi behövde lämna in som tur var. Det vara bara personligt så man själv skulle bli medveten om hur bra man kunde det. Haha, jag gjorde typ ingentingxP Sedan fick man veta sitt betyg i geografi, hälsopedagogik och projektarbete och jag kan ju säga att jag är nöjd med samtliga betyg:)

Annars har jag bara varit här på skolan och umgåts med Sandra, trevligt:) Vi åt lunch tillsammans med Sverker, det var potatismos och biffar, inte det godaste men det dög helt klart. Bra också att jag kunde snacka lite NHL-snack med Sverker och fick reda på att finalmatch 2 mellan Detroit och Pittsburgh är klockan halv 2 inatt. Jag är jävligt sugen på att se den alltså trots att det ju är väldigt sent. Antagligen kommer det sluta med att jag inte kommer orka se den men man kan ju alltid drömma lite:P

Ikväll ska jag spela match med vårt div-5-lag. Hehe, vet inte alls hur det kommer gå med tanke på att jag varit sjuk och inte tränat på en vecka men jag hoppas det kommer gå bra iaf. Känner mig ganska rastlös iaf eftersom jag inte tränat på länge vilket är positivt. Jag tänker verkligen försöka spela bra ikväll och göra mitt yttersta för att laget ska kunna vinna.

På onsdag ska vi ha klassfest hos en i klassen som bor i Björna. Då ska vi bada vildmarksbad och basta så det blir nog kul:) dock vet jag inte riktigt vars det är nånstans men man får väl söka på "hitta.se" lr nåt sånt. Förmodligen kommer jag samåka dit med Ylva och några till. Känns lite väl onödigt att ta en bil dit helt själv, man måste ju tänka på kostnaden och miljön.

I helgen ska jag upp till Umeå och (förmodligen) vara med i en brännbollsturnering (om nu vårt lag är anmält dvs?) och festa. Ska åka dit med Sandra och förhoppningsvis också Emma. Förmodligen kommer vi nog ta bussen upp, det känns som att det blir lättast. Vet dock inte var vi ska sova än men det ordnar sig nog på nåt vis, det brukar alltid göra det hehe:P

Nej, nu ska jag fortsätta kolla runt här på nätet innan jag ska sega mig till teckenspråket. Haha, jag är verkligen inte motiverad för att ha det just nu trots att jag inte haft nånting idag typ. Tokigt värre:P Men, men det bygger sig nog...det brukar göra det på ett lr annat sätt. Ha en fortsatt bra dag! :D

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, jobba och tjäna pengar =)



Idag har vi varit och vandrat uppför ett berg. Otrolig utsikt däruppifrån. Såg dock ingen älg =(

Nu sitter jag och bränner 15 skivor med bilder jag har tagit under det här året som gått. Alla i klassen ska få ett ex.

Nu sista dagarna är det en hel del som ska göras. Bara stress =(

Men det ska bli skönt på fredag när det är slut och jag sitter i bilen på väg hem =)

Är det nå stressigt för dig nu sista tiden? Arbeten som ska lämnas in och sånt...??

2008-05-26 @ 19:03:26
URL: http://thefairytales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0