Fullt upp!

Hade verkligen fullt upp igår med att planera en massa saker inför de kommande dagarna. Har kommit fram till att jag kommer ha det ganska fullt upp de sista dagarna på denna vecka, detta trots att jag inte har nåt mer i skolan...lr ja inget skolarbete iaf.

Torsdag
Planera inför fredagen
Träning på kvällen kl halv 8
Kolla upp om sommarjobb

Fredag
I skolan till minst kvart i 4
Match på kvällen (samling runt halv 6)
6-dagars efter matchen

Lördag
Sova ut och vilodag:) (Tyvärr Sandra, jag orkar verkligen inte åka upp till Umeå denna dag)

Söndag
Match kl 3
Testsminkning inför balen när jag kommer hem från matchen på kvällen inför

Igår var jag till min frisör och frågade henne om de silverkammar jag köpt till min balfrisyr går att använda och de gick att använda som tur var:) Därmed har jag allt klart vad gäller balfrisyren, skönt. Orkar fan inte springa på stan nå mera angående det. Igår packade jag också en massa inför idag. Träningskläder till fotbollen eftersom jag tänkt ta mig direkt till träningen imorrn från Jimmi, bikini, handduk, tandborste etc, varma kläder, korv och annat att äta i Björna mm. Det tog en jävla tid men jag tror jag fått med mig allt som jag behöver nu iaf. Igår var jag också också tvungen att kolla upp om jag skulle spela fotbollsmatchen vi har på fredag och givetvis skulle jag det (tyvärr). Jag frågade om jag kunde slippa med tanke på att det är 6-dagars men tydligen hade vi inge folk så jag är tvungen att spela. Det är match uppe i Anundsjö kl 7 så det kommer ta en jävla tid innan jag hinner börja festa men det är som det är. Jag ska iaf på Plattan eftersom jag köpt biljett och allt. Skitsamma om jag kan börja festa och göra mig klar sent.


Blev less i morse. Jag hade verkligen sett fram emot att sova ut och inte gå upp föränn halv 11 eftersom bussen jag skulle ta gick halv 12 men det gick åt skogen med den sovmorgonen. Kl kvart över 8 ringde nämligen min mamma och frågade om jag kunde skjutsa in Betty till Bjästa eftersom hon missat bussen. Jag suckade men sa tillslut att jag väl kunde det då. Tydligen hade hon nåt muntligt framträdande idag och därför var det viktigt att hon kom till skolan. Eftersom mamma tagit sin bil till jobbet tänkte vi ta min brorsas bil men tydligen hade han försovit sig och var hemma och sov fortfarande. Han var allt annat än glad när jag bultade på hans dörr och han vaknade och insåg att han var försenad. Blev en hel del kalabalik eftersom alla var rätt så stressade (ja, alla utom jag då typ) men det slutade tillslut med att min brorsa skjutsade in Betty till Bjästa och sedan for han iväg till sitt eget jobb i skogen. Jag kunde därmed gå och lägga mig igen utan att behöva skjutsa något. Och tro't lr ej men jag somnade faktiskt om igen. Vaknade två timmar senare och det kändes som att jag sovt minst 10 timmar extra och inte bara 2 sen sist jag vaknade. Har kommit på att jag inte kan ha mitt duntäcke i sängen något mer, det blir alldeles för varmt! Nu blir det till att byta ut det täcket mot ett vanligt och hä in ett myggfönster snart. Jobbigt när det är för varmt och kvavt på rummet när man ska sova.

Idag bär det av till Björna där vi ska ha klassfest med bastu och grillning:) Det blir säkert roligt. Vi ska fara härifrån skolan kl 3 men innan dess är det tänkt att jag ska hinna med att ordna lite saker. Måste bl a gå ner på stan och se om jag hittar nån present till min storasyster som fyller år på fredag. Jag ska åka till Björna med Anna i min klass och det är tänkt att vi ska fara hem i natt nån gång. Vet inte riktigt när men det märks. Tänkte betala henne hundra spänn för körningen, jag hoppas det räcker. Har inte råd att betala så mkt mer:P I natt tänkte jag be Anna skjutsa hem mig till Jimmi eftersom jag då kan se NHL-matchen som börjar kl 2:) Dessutom blir det inte lika långt som om hon skulle skjutsa hem mig till min mamma.

Nej, nu måste jag dra så jag hinner fixa det jag tänkt. Kanske skriver senare inatt lr imorrn, beror på när jag orkar:P Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0