Tidsfördriv

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?:  Nej
2. Är du lycklig?:  Ja, det är jag men man vill ju ändå alltid ha det bättre
3. Är du uttråkad?:  Nej, inte speciellt...mest trött
4. Är du ledsen?:  Nej
5. Är du italienare?: Nej
6. Är du en cooling?:  Haha ööh ja självklart;)
7. Är du från irland?: Nix
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej, dom är skilda sen långt tillbaka.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:  Ja, det gör jag.
2. Har du någon gång blivit sårad?: Oh ja ett antal gånger.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Japp
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Mhm
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Japp;)
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Beror på hur man menar men jag tror det
7. Är du kär?: Ja det är jag:)
8. Vill du gifta dej när du blir stor?: Jajemen

10 TVÅ ALTERNATIV
2. Hår eller ögon?:
Svårt men det får nog bli ögon - ögonen är själens spegel. Finns det nåt mer personligt?
3. Katter eller hundar?: Katter, helt klart !
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få.
5. Tv eller internet?: Internet, där finns allt i princip.
6. Coca-Cola eller Pepsi?: Coca-Cola i så fall men helst mjölk
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Utekväll, just nu, men annars hemmakväll:)
8. Pengar eller lycka?: Lycka!!
9. Dag eller natt?: Natt...lr helst kväll
10. Msn eller Mobil: Mobil, kan inte vara utan den alltså.
 
TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?:
Nej, jag har aldrig smitit så.
2. Brutit ett ben?: Nepp
3. Gjort nåt du ångrar?: Oj, det är mkt det men gjort är gjort.
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej, men jag skulle vilja. Vet dock inte om jag skulle våga:P
5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja, det har hänt.
6. Ätit en hel tårta?: Nej, inte själv men jag har ätit en stor del av en tårta;P.
7. Gjort bort dig offentligt?: Haha, ja det har nog hänt tyvärr
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Nej
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Ja, det har jag.
10. Velat försvinna?: Mhm

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?:
Jimmi <3
2. Telefonsamtalet du fick?: Jimmi <3
3. Personen du var med?: Min mamma
4. Roligaste grejen som hänt?: Bra fråga...att jag har sommarjobb bland annat
5. Personen du smsade: Jimmi <3
7. Du skrev till på myspace?: använder inte det...
8. Du kommenterade?: Maries blogg.
9. Du tillbringade natten med?: Jimmi <3
10. Du kramade?: Min mamma

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej Hej! jag ska väl inte säga det men jag känner mig på bättringsvägen nu. pepparpeppar ta i trä. Du aknske inte hinner attt se detta med du ska till björna idag va? drick? Hoppas du får en bra dag i detta fina väder:)

2008-05-28 @ 07:36:23
URL: http://angelica89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0