Sthlm, here I come!

Dagen har gått fint. I morse hade jag redovisning på kvinnligt, manligt, mänskligt och det gick faktiskt rätt så bra:) Bättre än väntat. Gick väl inte super men det dög med tanke på omständigheterna så det känns bra. Har dock ingen aning om huruvida jag ligger till på just den kursen, tycker jag minst borde ligga på vg iaf. Man får väl höra längre fram.

Annars har jag inte haft några lektioner idag. Jag, Madde, Jenny och Jovanna jobbade lite med projektarbetet. Det gick väl någorlunda synd bara att de bärbara datorerna ska jävlas så mkt:/ Annars har jag mest bara snackat med folk idag på skolan. Har snackat om Sthlms-resan mest men även om studenten:) Lyckades ringa några fler affärer där jag sökt sommarjobb idag med föresten. Jag fick inget jobb av en del och vissa visste inte riktigt än så än finns chansen. Nästa vecka vet jag säkert vad jag gör i sommar. Jag hoppas på det bästa.

Idag efter skolan har jag packat till Sthlm, sovit lite samt bytt låtar på min mp3. Det sistnämnda tog en jävla lång tid, kanske har jag för mkt musik på datorn? Tog iaf en himla tid att gå igenom alla musikmappar men jag är nöjd med resultatet:) Nu har jag lagt in låtar jag inte lyssnat på på länge vilket känns himla kul. Ska ösa mp3:n som faan i bussen inatt. Inatt far vi nämligen till Sthlm på studieresa, roligt värre:) Jag hoppas verkligen att det blir lyckat och att det löser sig med rummen på ett bra sätt. Just nu är det ju en aningens problematiskt med just det, vem som sak dela rum med vem osv. Jaja, de brukar ordna sig till slut på nåt sätt.

Jag tror inte jag kommer gå ut i Sthlm men man ska ju aldrig säga aldrig:P Just nu känns det dock inte som att det är värt det. Kostar bara pengar sen blir de ännu drygare också om man går ut eftersom man ska upp typ halv 8 varje morgon (om inte tidigare?). Jag kommer nog enbart lägga pengar på mat och tunnebanekort, känns som att det är tillräckligt för min ekonomi just nu:P Lär väl köpa nåt också om jag hittar nåt speciellt men jag ska defintivt inte shoppa lös direkt. Verkligen inte.

Har varit på bra humör hela dagen:) Trevligt, trevligt. Känns som att man börjar se slutet i tunneln angående skolan även om jag ju har en del saker kvar att göra. Svenskan till exempel:S Som tur är har jag en vecka på mig med sv-uppgifterna sen jag kommer hem från Sthlm så det borde jag ju fixa.

Nej, nu ska jag se om mamma är klar med att sy och fixa min balklänning så jag kanske kan prova den igen. Blir en hel del provande när man syr sj men det gör inget:) Tycker det bara ska bli kul att komma klädd i nåt till balen som definitivt ingen annan har. Ska försöka jogga sen också om jag hinner. Jag är jävligt sugen på det, hoppas jag hinner bara som sagt. Måste ju hinna tvätta håret och så med. Oj, blev lite stressad nu känner jag.

Kommer förmodligen inte blogga nåt mer ikväll.
Isf kommer jag inte blogga mer på ett tag eftersom jag ju åker till Sthlm. Kommer hem på fredagkväll igen och då ska jag försöka blogga om jag orkar:P Hehe, lär väl vara lite sliten efter bussresan skulle jag tro men, men. Ni lär ju märka om ni ser nåt nytt inlägg här:)

Ni får ha det så jättebra de kommande dagarna (det ska jag försöka ha iaf)! Sköt er och om er! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tackar:) Hoppas ni har det bra i stockholm och att ni inte blev allför blöt innan ni klev in i bussen:p

2008-05-14 @ 14:15:17
URL: http://annabr.blogg.se/lingon
Postat av: Fr'o'hlen

saknar dej älsklingen min (L)

2008-05-15 @ 00:13:23
URL: http://www.eternal-brigade.se
Postat av: angelica

Hej hej! allt bra och hade du/ni trevligt i sthlm? hörde att ni vart lite blöta innan ni skulle kliva på bussen. Lite synd och jävligt dryga dem är. De försökte även på onsdagen att komma in i skolan men alla dörrar var stängda. Nationella gick väl ganska bra, lite strul, lisa hade gjort fel då vi hade det nya texthäfterna med oss men hon hade tagit de gamla. Hon är litevirrig ibland. Hoppas du får en trevlig helg. Kram

2008-05-17 @ 12:14:41
URL: http://angelica89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0