Positiv

Jag är på gott humör idag:) Beror förmodligen mkt på att jag börjar se slutet i tunneln vad gäller alla dryga skolarbeten. Jag har gjort klart sv-artikeln och förmodligen också "Min människosyn". Satt uppe lite längre och fixade till den sistnämnda igårkväll. Har skrivit 2½ sida så det får nog duga. Haha, sen hur bra jag har skrivit är en annan femma men jag hoppas det är hyfsat iaf:P. Tycker det var en ganska svår uppgift eftersom det är ett så stort och obegreppbart ämne som jag inte funderar så mkt över. Har skrivit ut det från datorn nu iaf så nu kommer jag nog nöja mig med det, orkar inte bry mig nå mer:P

Nu har jag bara ett enda skolarbete kvar nämligen min ljuddagbok. Började spela in den i morse och ska väl fortsätta senare idag. Är svårt att veta hur lång man ska göra den dock men jag tror jag ska satsa på ungefär 10 minuter. Ikväll ska jag redigera mina inspelningar, lägga in lite musik och bränna ut den på skiva så jag kan lämna in den i morgon tillsammans med sv-artikeln. Gud så ofantligt skönt det ska bli att få slut på alla jäkla skolarbeten:) Känner redan att 10 kilo försvunnit från mina axlar, nu återstår bara 1 kilo (ljud-dagboken) men det försvinner alltså snart också, underbart! :D

Är fortfarande lite krasslig i halsen tyvärr men det är sånt man får stå ut med. Ska kanske försöka knapra på lite halstabletter snart. Fick låna en påse av min pappa igårkväll som tur var eftersom vi hade slut hemma hos min mamma. Helt perfekt:) Blir definitivt ingen träning för mig ikväll iaf, den saken är säker. Jag ska vara hemma och krya på mig. Kanske tar jag en promenad senare ikväll också, jag får se.

Jag har en ganska fullspikad dag idag. Ska ordna en del grejer som inte har med skolan att göra men ändå är lika viktiga om inte ännu viktigare(?) Jag hoppas jag kommer ihåg alla grejer jag ska uträtta, borde kanske skriva en lista med tanke på mitt minne:P. Ja, jag får ta och fixa det hehe. Min syster kommer hem från Umeå idag föresten så det känns riktigt trevligt:) ska följa med henne och mamma sen runt 5 och handla så det kommer bli en lång dag i stan för min del. Förhoppningsvis blir det dock en givande och bra dag:)

Nej, ska gå och kolla på en dansvisning nu i aulan:) Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag kommer ifrån Bålsta utanför Sthlm från början. Men har inte bott där sen jag var 16. Har flyttat runt på lite olika ställen och pluggat och jobbat. Men nu ska jag tillbaka till min rötter...

Dalarna är väldigt fint. Men jag är otroligt trött på snö. Har fått mer än nog det här året. Våren har nyligen kommit till oss här uppe. Efterlängtad. Men så i helgen som var så kom det en dessi snö igen. Men nu är det borta igen som tur är.
Längtar verkligen till sommaren nu. Värme =)

2008-05-22 @ 12:35:51
URL: http://thefairytales.blogg.se
Postat av: Angelica

Hej hej! jo jag ska fara men även fast jag blivit dåligare men jag känner att snart är det studenten och passar på att fara ut nu. kommer nog inte bli något alls anare i mitt liv. Har en ganska nykter sambo och jag är också det för den delen. Hoppas vi får kul ikväll. Hoppas du inte blivit sämre utan bättre i halsen! Kram

2008-05-23 @ 09:09:02
URL: http://angelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0