Ny människa?

Just nu sitter jag på mitt rum och funderar starkt på att ta nåt att äta innan jag ska krypa ner i min säng för att sova. Skulle inte vara fel att se ett avsnitt av Svensson-Svensson heller:) Måste säga at jag mår jävligt bra för tillfället. Min förkylning är så gott som borta och jag är så oerhört lättad över att jag inte har några skolsaker kvar att det finns inte. Känns verkligen som att tusen liter stress och börda har försvunnit från hela mig. Jag är som en helt ny människa ungefär. Haha, låter kanske sjukt men det känns verkligen så. Jag är som mkt gladare och lugnare nu, jag kan se allt i ett helt nytt ljus ungefär:) Sjukt egentligen, men jag känner verkligen sån enorm skillnad:) svårt at beskriva men. Vet inte om det märks på mig lika tydligt men förmodligen gör det nog det, litegrann åtminstone. Tack och lov för att jag varit så duktig och gjort klart allt jag ska i skolväg:D Nu är det bara att njuta...- Studenten, here I come! :D

Nej, nu måste jag ta nåt att äta. God natt på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0