Lugn dag

Idag har det varit en riktigt lugn dag för min del. Först och främst sov jag väldigt länge och sedan var jag hemma hos min pojkvän och myste och slappade. Han skjutsade hem mig runt 5. Väl hemma åt jag korv och mos och började sedan göra mig i odrning för fotbollsträningen i Holmen. Strax efter 7 kom Anna och hämtade mig och vi gav oss iväg.

Fotbollsträningen gick bra, lite väl slapp för min del men det var väl helt okej ändå med tanke på att vi bara var 9 st. Många i laget var väl kanske hemma pga av bakfylla, lr jaa vad vet jag hehe. På slutet av träningen spelade vi lite (som så många ggr förr), och då hände det som inte fick hända:S Jag föll på det jävla gruset och skrapade upp knäet;/ Ett hål i min mammas långkalsonger blev det också - typiskt! Fick ett litet blödande sår på vänsterknäet och det svider fof:( Typiskt mig alltså. Jaja, man får hoppas det läker fort iaf.

En positiv sak angående mitt fotbollstränande är att jag klarade av att träna utan mitt knäskydd utan att få det minsta ont:)
Det var andra träningen i rad nu som jag körde utan knäskydd med positivt resultat. Hoppas mitt knäont håller på att försvinna nu. Men än ska man inte ropa "Hej", det är först när det är match som det brukar visa sig helt med tanke på temposkillnaden. Hur som helst är jag lycklig just nu iaf över att mitt knä funkar som det ska:)

Imorrn ska jag ta bussen in till stan halv 12, så jag måste verkligen kliva upp i tid. Jag ska in till stan eftersom jag måste stå på Örnexpo, har ingen större lust egentligen men det kommer nog gå bra. Har ju så jävla mkt läxor jag måste göra under detta lov och idag blev det inte att jag gjorde nåt i princip. Slapp man är. Jaja, imorrn måste jag försöka uträtta lite mer!

Ska se lite "Svensson-svensson" nu och äta upp min popcorn innan det blir sängdags. God natt!

Kommentarer
Postat av: Carro

Unna dig örnexpo tjejen! Plugget hinner du med :) jag ska försöka sätta mig med det nu :) Hoppas att du haft en trevlig valborg! Kram Carro

2008-05-02 @ 09:02:27
URL: http://carro89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0