Jag hoppas

Har precis kommit hem från ännu en fotbollsträning. Tränade igår också, då körde vi helplan på 11-manna så det var riktigt kul. Vi delade upp oss i två lag och spelade 9 mot 9 - kul! Enda dryga var att jag skrapade upp mitt knä igen(!) och självklart skulle det gå hål på ytterligare ett par svarta långkalsonger. Fortsätter jag i den här takten kommer jag snart inte ha några hela svarta långkalsonger kvar att spela i under grusmatcherna:S Usch vad less jag blir. Jaja, som tur är ramlade jag inte på dagens träning iaf, otroligt nog. Men istället fick jag lite ont i mitt högra knä trots att jag ju använde knäskyddet, skumt. Har ju inte haft ont överhuvudtaget i knäet den senaste veckan trots att jag ju tränat utan knäskydd. Igår kände jag dock av knäet pyttelite i slutet på "träningsmatchen" och därför tänkte jag att det nog vore bra om jag hade knäskyddet idag men inte hjälpte det så mkt:S Jaja, fick inte så himla ont iaf som tur var. Men jag blir ändå fundersam på vad det kan vara. Har dock ingen aning om hur man kollar upp sånt där heller. Då måste man kanske boka en tid hos nån sjukgymnast  lr liknande, vad vet jag? Jaja, orkar inte fixa med det nu iaf. Nu är det så mkt annat som känns viktigare. Tur också att jag inte skulle spela div 5-matchen imorrn, då lär ju mitt knä ha pajat rätt fort :S

Nu blir det till att låta högerknäet återhämta sig och fokusera på mina underbara läxor ist. Shit, är bara typ en vecka kvar nu. En enda vecka kvar på eländet och sedan drar vår klass till Sthlm. Hur underbart kommer inte det bli då!? Fan vad jag längtar tills jag gjort bort alla dryga läxor och prov i skolan. Jag längtar till den dagen då man bara kan luta sig tillbaka och slappna av utan att få dåligt samvete för att man inte gör nån läxa lr liknande. Jag har ju dock en hel del att fixa till studenten också men aja, det känns ju en aningens betydligt roligare än läxor iaf.

Idag gjorde jag bort psykologin iaf så det känns bra. Det var dock svårt att hinna säga allt man kunde eftersom tiden rann iväg för fort (jag hade muntligt prov på diagnosställande på "Hagamannen" och Thomas Quick). Kändes som att jag hade kunnat prata mkt mer egentligen men, men man får hoppas att det räcker. På sätt och vis hade det nog varit lättare att ta skriftligt men det är ändå så himla drygt. Jag är less på att sitta och skriva skolarbeten vid datorn.

Tänkte göra svenskan idag men det har inte gått så bra eftersom jag självklart skulle lyckas glömma papprena på skolan.
Typiskt alltså:/ som tur är verkar det som att man har veckan på sig med båda sv-uppgifterna iaf så ingen panik såhär långt. Imorrn måste jag dock komma ihåg att ta med papprena hem, vill göra bort det där nu. Liksom alla andra skolsaker!

Lyckades fixa en jävligt viktig grej idag. Stack tidigare från religionen men det gjorde inte så mkt eftersom vi bara såg på film och läraren snackade betyg (jag hade redan snackat betyg med han). Det var inte direkt att man missade nåt. Jag hoppas verkligen att allt ska lösa sig nu och att det blir som jag vill. Jag hoppas verkligen.

Nej, nu kanske man ska ta sig nåt att äta. Känner mig småhungrig nu efter träningen som vanligt. Ha en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha jaa jag kan tänka mig det :) jag ska göra det! ;) Uscha bajs vad dum lisa är som ger oss så tjorvliga uppgifter!

2008-05-06 @ 11:04:23
URL: http://carro89.blogg.se
Postat av: Angelica

haha nja jag tycker inte att jag fick stressa så mycket. Jag var som så inne i mitt ämne "hund" så att jag tycker att det gick som en dans. Fast visst hade kunnat skriva mer och kom på såhär i efterhand att jag gjort några fel. men men hoppas på det bästa iallfal. jo jag måste ju som ha ett jobb. eller jag måste inte men känner mig dum mot johan om han ska betala allt och det kan ju vara roligt att ha egna pengar att handla för. Vart ska du jobba?

Inte roligt med den nya uppgiften, det är ju bra för oss som inte ska till sthlm iallfall. något bra med de hela.

2008-05-06 @ 21:16:34
URL: http://angelica89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0