Filosofi och trötthet

Måste verkligen försöka lägga mig tidigt ikväll alltså. Har sovit så OTROLIGT lite de senaste dagarna att det är helt vansinnigt egentligen, helst när jag har så mkt skolsaker som jag måste pyssla med också:S Idag åkte jag iaf in till skolan till kvart över 8 trots att jag inte hade nån lektion. Jag åkte dock in ändå bara för att jag skulle kunna sitta i bibblan i lugn och ro och läsa på filosofin. Har nämligen muntligt filosofi prov på existetialism imorrn så det är lite drygt. Jaja, jag försökte läsa det jag orkade innan jag började bläddra i lite andra tidningar. När klockan var 11 kom Sandra till skolan vilket var rätt tur för annars hade jag fått äta lunch ensam och det hade ju inte varit så kul.

Efter lunchen gick jag och Sandra på geografin och jobbade med att hitta länder, öar etc. i kartboken. Vår lärare Åke har sagt att vi inte kommer ha nåt inlämning/prov/förhör på denna uppgift men det skulle inte förvåna mig om det kommer nåt vid slutet iaf. Han kommer säkert komma med nåt jäkla drygt prov ändå:/ jag har en stark misstanke om det så därför försöker jag att jobba det jag kan och inte bara "skita" i det som många andra säkert gör.

På eftermiddagen fick jag träffa min mysiga pojkvän, det var trevligt:) Blir glad över att vara i hans närhet:)
- du är finast! Måste säga att du var väldigt duktig idag också, jag är så himla stolt över dig att du anar inte <3

Tog "kvart-i-trean" hem och väl här hemma har jag varit duktig och lagat i ordning nån färdigköpt köttsoppa och värmt några goa mackor i ugnen. Inte alltför avancerat att göra i ordning men ändå bra gjort för att vara mig. Finns många ggr jag bara tar en macka lr sover ist också ska ni veta, enbart för att jag är så jäkla trött när jag kommer hem fr skolan. Nåväl, har försökt läsa på lite filosofi igen också. Jag hoppas verkligen jag kommer kunna det någorlunda till imorrn. Känns rätt bra för tillfället iaf men man kan ju aldrig läsa på för mkt.

Just ja, alla ni i min klass som läser detta: Psykologin börjar 11.00 imorrn! (det satt en lapp på vår anslagstavla idag).

Känner för att ta en tupplur just nu och det skulle nog behövas också.
Ska nog ställa mobilalarmet och ta mig en sk. "powernap", gud så skönt det kommer bli. Finns en risk att jag kommer sova för länge men jag hoppas inte det. Borde ju försöka hinna med att göra lite svenska ikväll också samt läsa på filosofin ytterliggare. Föresten tror jag ska ringa Helena ist för att ta mig en tupplur. Jag behöver prata med henne nämligen. Ha de bra allihop!

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha jo jag vet, och det är ju oftast man får skavsår när man köpt nya skor. hahah jo det gick rätt bra. det var inte så svårt han pratade mest, du vet ju hur han är:P haha gick det bra att fixa med "läxan" alltså länderna?

2008-05-07 @ 18:46:52
URL: http://angelica89.blogg.se
Postat av: Carro

Jaaa alltså det hade nästan känts bra om vi INTE fått de där två uppgifterna, men nu känns det bara dyng-jobbigt! Dumma Lisa. Näe alltså man vågar ju liksom inte säga nått... Dumma! Jag som såg slutet i tunneln för några sekunder.

2008-05-07 @ 20:02:04
URL: http://carro89.blogg.se
Postat av: Angelica

jo men du det har du ju rätt i. Jag sitter bara och göra lite olika saker. jag är en expert på att göra olika saker samtidigt. Filosofin, idrottsfördjupning, och kolla runt på internet. Själv då? plugga som jag aknske?

2008-05-07 @ 20:35:54
URL: http://angelica89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0