Effektiv vecka hittils

Jag har verkligen haft fullt upp de senaste dagarna och därför har min blogg tyvärr fått lida lite för det. Jaja, allra värst har det väl inte varit men ändå. Jaja, så kan det gå ibland. Känner mig iaf jävligt nöjd sj med hur jag genomfört denna vecka såhär långt iaf. Detta är några av alla de saker jag ägnat veckan åt hittils. Jag har...

- gjort bort ett psykologiprov som gick rätt så bra
- gjort bort ett filosofiprov som vart lite flummigt men hyfsat.
- visat upp halva sagan om Rödluvan på teckenspråk, gick väl sisådär men det funkade iaf:)
- lämnat in filmanalysen, inlämning 2.
- skrivit lite på idrottsfördjupningen, den är dock inte klar ännu!
- kommit på vilken person jag ska intervjua på svenskan och gjort intervjun med personen i fråga, skönt:) nu ska jag bara fixa en bild och skriva intervjun på datorn sen fixa det hela till en artikel.

- Fixat en annan viktig sak som jag inte kan nämna här men ack så viktig den var alltså. Nu kan det bara bli bättre.
- Har tränat tre ggr (fotbollsträningar*2 och 1 idrottslektion med handboll (svinkul, tack klassen! :) ), hade funderingar på att hoppa över en fotbollsträningträning men jag är glad över att det inte blev så).

- Har köpt smink till balen och blivit provsminkad en gång (blev jättefint faktiskt! :) )
- Har kommit på och testat ut den frisyr jag vill ha till balen.
- Har bokat in en tid för håruppsättning på baldagen.
- Har köpt studentklänning och studentskor. Nu har jag förmodligen också valt vilka skor det kommer att bli, det kommer bli de mer "festliga". Jag valde mellan ett par vita enkla och ett par andra vita som var lite speciellare med högre klack. Det blir nog de sistnämnda :)



Det här är några saker jag ägnat min vecka åt såhär långt men än återstår det en del för mig att göra.

- Fixa en packningslista till Sthlm och börja packa eftersom vi far på tisdagnatt kl 24.00, fan vad kul det kommer bli:D
- Spela fotbollsmatch imorgon i Domsjö.
- Fixa klart idrottsfördjupningen tills på måndag
- Försöka träna på teckenspråkssaga, om jag ids:P
- Skriva intervjun på datorn, också detta om jag ids:P

Som ni ser är det en del saker för mig att pyssla med. Utöver detta ska jag hinna med att se hockey. Ikväll måste jag försöka se Tre kronor- Ryssland (22.30) och Dallas- Detroit (1.00). Vidare ska jag ta hand om min pojkvän och ta det lugnt. Måste försöka ringa till min storasyster också. Var ett tag sen jag pratade med hon nu nämligen:/

Måste säga att det har varit ett helt strålande väder idag också, helt underbart!
Jag har suttit ute i solen och fikat och umgåts med min farmor, bror, pappa, pappas flickvän, syster och min systers pojkvän -jättetrevligt och skönt:) Nu känns det verkligen som att sommaren närmar sig. En kortare cykeltur har jag tagit också, - mkt skönt. Det är verkligen underbart att cykla på sommaren då det är varmt och man känner hur vinden fläktar. Vill ut igen nu alltså, det är så himla härligt. Vill så gärna få lite färg till studenten också så man inte kommer ut där vit som ett lakan:S det vore ingen höjdare. Hoppas att man kan hinna bli lite brun iaf.
Ska köra hem till Jimmi snart och bestämma nåt vi ska äta. Jag är inte speciellt hungrig dock men det lät som att han var desto hungrigare. Saknar han så jag ska nog åka strax.

Känns verkligen som att studenten, liksom sommaren, närmar sig med stormsteg också. Nu är det bara att bita i och kämpa det sista som är kvar alltså. Snart, snart är detta dryg-pluggande över! :D Känns helt underbart!

Ha en jättebra dag och se till att njuta av det fina vädret! :)

Kommentarer
Postat av: carro

Shiit vad du har varit duktig och effektiv måste jag få säga! :) Hoppas att du får njuta av solen! Kram Carro

2008-05-10 @ 17:07:01
URL: http://carro89.blogg.se
Postat av: Elizabet

Du är riktigt duktig du:P;)

2008-05-10 @ 19:44:04
URL: http://Http://Elizabet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0