dyster söndag

Sitter här vid Jimmis dator och försöker ta det lugnt. Dagen har jag ägnat åt att sova, spela en bortamatch i Bollsta, tagit en promenad med Jimmi och provat balklänningen. Så mycket har jag hunnit idag.

Om vi börjar med matchen så kan jag ju avslöja att den gick skit. Jag spelade trots att jag inte kände mig helt hundra. Jag kände mig dock bättre än vad jag gjorde igår (när jag skrev förra inlägget). Vi förlorade matchn med 2-1 och jag spelade riktigt dåligt. Jag fick spela innermittfältare som jag inte spelat på jag vet inte hur länge och det gick ju därför inte så jättebra. Man ska dock inte bara skylla på det heller för jag kände mig ganska allmänt slö och dålig. Jaja, man ska väl ha såna dagar med ibland antar jag:/ Det är bara att ta nya tag.

Under matchen och nu efter matchen har jag varit på rätt så dåligt humör. Har känt mig irriterad och less, inge roligt alls. De blev dock bättre efter att jag fått i mig lite mat efter matchen, tur det. Måste bara säga att det känns såhär jävla drygt med skola imorrn! Alltså jag orkar faan inte. Jag orkar minst av allt med dem tre läxorna jag har kvar till fredag. Varför kan man inte bara få vara klar med allt nu för:( Känns som att man har haft sjukt mkt hur länge som helst i skolan. Jaja, nästa vecka på måndag ska ju betygen sättas och efter det kommer det vara slut iaf, helt underbart vad skönt det ska bli! Jag längtar som faan!

Måste säga att jag har ett grymt festsug för tillfället också så vad kan då inte passa bättre än att det är 14-dagars på torsdag lr fredag? Fan vad roligt det ska bli:) Då blire ösigt värre den saken är säker:D Jag hoppas dock attdet är på fredag och inte på torsdag. Är det på torsdag känns det så slitet, typ mitt i veckan och allt. Nej, bättre att det är på fredag då det snart är helg. Hoppas det är på fredag.

Nej, nu ska jag fortsätta tröstäta på min vaniljglass, surfa runt på nätet/se på tv och bäva mig inför skoldagen imorrn. Usch vad jobbig den kommer bli. Jag vill bara sova ut, orka gå upp 7:( Svar: NEJ! Att livet ska vara så jävla jobbigt ibland:( Hoppas ni har en fin kväll! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0